minimy m Emma & Emil! Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Sambo har ekstemt tørre hender, å han sprekker skikkelig på finger tuppene.. Skikkelig vondt! Han jobber mye ute da, så kommer av det! Noen som har noen gode tips til gode kremer, ell råd til hvordan behandle dette? Klemmer fra
noLadyjustME Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 A-Derma blå eller grønn Ceridal kuldekrem forebyggende(før han skal ut f.eks) er fælt med sprukkne hender, lurt å tørke hendene godt etter håndvask(uten å dra håndkledet,bare "tappe" borti om du skjønner) og smøre med krem etter hver vask-hvertfall til de er bedre. Lykke til
ROFL Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg synes avene kuldekrem er kjempegod, ellers hjelper det med hansker på hendene vinterstid
minimy m Emma & Emil! Skrevet 17. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for gode råd De skal vidreformidles til sambo
Tante Gustava Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Jeg syns den aller beste håndkremen er Camferin eller Mentholatum med kamfer. Lukter litt, men er super på ekstremt tørre hender. Som sykepleier med ørten håndvask pr dag var jeg lenge plaget, men etter at jeg begynte å smøre hendene med denne hver kveld når jeg la meg, er jeg helt fin
Gjest Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 ta tilskudd av Udos Choice. Det får man kjøpt på¨helsekosten. Ta 3-4 ss pr dag en stund, så justerer du dosen etter huden din. ta mere hvis du trenger, eller mindre. Du må nok holde på 3 uker før du merker forskjell. Jeg blødde på knokene før jeg begynte med dette. INgenting av fuktighetskremer hjalp. Jeg er sykepleier og vasker hendene MYE, men nå gjør det ikke noe lengre. Annen eksem på kroppen grodde også.
Gjest Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 glemte å si at nå trenger jeg ikke bruke fuktighetskrem i det hele tatt lenger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå