Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Eldste var 2 år og 4 mnd. ca. Vi prøvde allerede fra han var 20 mnd. men han ville ikke. Minste er snart 16 mnd, kommer til å vente til hun nærmer seg 2 (kommer helt an på om hun klatrer ut av sengen eller ei)
Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Det gikk forresten veldig bra. Han gikk ut av sengen 2 ganger den første uken. Den ene gangen bare fordi han kunne og den andre gangen fordi jeg mistet noe i gulvet rett etter at jeg hadde lagt han, så han kom ut for å se hva som skjedde.
Gjest 5 andre Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Poden var rundt 2 1/2 år. Han var med ut for å kjøpe senga, og ble forberedt på at han skulle bytte til "stor-gutt-seng". Var ivirig med på å skru den sammen, og la seg frivillig oppi senga samme kveld han syntes det var stas med stor seng...
<3snartmammat2<3 Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Snuppa va 2 år,gikk kjæmpebra. Ho har i perioda kommet opp like ætter vi la ho,men bærte ho bære inn igjæn. Stor stas me "storjenteseng":)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 jeg lurer på om jeg snart på tenke på å gå over til juniorseng (meget enkelt med sprinkelsenga vår, fjerner bare ene siden og setter inn en plank istedet) for poden står og rister så fælt i senga, at jeg er redd den skal tippe snart:/ Den strår ofte langt fra veggen når jeg henter ham om morgenen. Men han er kun 17 mndr da... Huff, håper jeg kan vente til sommeren ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg husker faktisk ikke når min eldste gikk over til vanlig seng. Er så lenge siden.. Men min stedatter som ble 2 år i oktober bruker fortsatt sprinkelseng, og hun viser ikke tegn på å komme seg ut av senga, så hun skal få være der en stund til. Nå kommer yngstemann i juni, så om vi kan gjøre et bytte av senger da er vi fornøyde. Det blir nok vanlig seng, kanskje køyeseng. Vi er avhengige av overnattingsplasser til besøkende på barnas rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå