på'an-igjen? Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Nå er det bare noen timer igjen til vi skal på 3D UL her i Bergen... Kjener jeg har sommerfugler i magen!!!! Vi skal ikke ha medisinsk vurdering, men har lyst å gå for at de 3 store barna på 9, 11 og 12 skal få være med på opplevelsen!! - og selvfølgelig for vår egen del også... Vi fikk vite, og kunne tydelig se selv, at det var en gutt på ordinær UL, men jeg har hørt at man likevel kan få seg overraskelser!!!! Er det noen som vet om ørene har fått fasongen sin nå i uke 27??? Fikk se babybilder av sambo, og han hadde verdens skjønneste alve-ører... he he... små spisse tupper som var bøyd litt utover!!! Hadde jo vært morsomt å kjent igjen de på bildene allerede nå
Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Heihei, hvordan gikk det på 3D UL? Hvor gikk du og var de flinke? Hvor langt er du på vei og fikk du se fjeset på fosteret tydelig? Håper alt gikk bra Jeg har så lyst å gå snart!! Er ferdig med uke 27 på fredag, men vet ikke om det er for tidelig :/ folk sier det er best å gjøre det etter uke 30....
Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Man skal helst ta det før uke 30. Man anbefaler fra uke 24 - 30 :-) Jeg skal dit når jeg er 26 uker :-)
på'an-igjen? Skrevet 18. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2009 Det gikk kjempefint på UL:) Var en helt utrolig opplevelse for hele familien,. legen vi hadde var kjempeflink å forklare ungene alt som skjedde, og det er fremdeles en liten gutt:) Jeg var 27+1 igår, og det var da jeg ble anbefalt å komme, for hvis det ikke ble så bra, så hadde jeg sjans å komme igjen gratis etter noen dager, og det kommer vi nok til å gjøre, for han var litt sjenert og drev å holdt armene forran ansiktet, Fikk en cd med 34 bilder og 18 videosnutter. Her i Bergen er det vel bare Majorstuaklinikken som tilbyr 3D ul??
Gjest Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Så artig!! Bra at du fikk muligheten til å komme igjen gratis da! Jeg har nettopp bestilt time, hehe Er 27 + 6 når jeg skal, om en uke Tar deres råd med at det er best å komme før uke 30. Håper legen sier til meg og at jeg kan komme tilbake gratis om jeg ikke får sett fjeset :\ Tror nok det ja, at det bare er de som tilbyr 3D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå