SuperGlad Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jenta mi trenger ingen klær, bøker eller leker. Vurderer å kjøpe en nintendo ds til henne til jul. Synes selv det kanskje er litt tidlig for sånt, men på den andre siden så ligger jo fremtiden i det tekniske så hvorfor ikke la henne prøve det ut allerede nå?
erteposen + 4 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Nja, hvorfor ikke? Den kan jo ligge til hun er klar:) Min nr 2 begynte på storebror sin tidlig, men da var avtalen at storebror måtte vise han. Jeg eier ikke tolmodighet for det krever en viss oppfølging i starten. Julen er en fin tid å innføre den i alle fall.
camilla^ Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Minsta kjøpte seg nintendo da hun var 3 år, og jeg hadde nok kjøpt i gave om det var det hun ønsket seg. Storesøstrene måtte kjøpe selv, ønske seg penger til jul eller jobbe inn pengene. Så lillesøster hadde litt penger og jobbet inn resten hun trengte. Jeg angrer ikke på at ungene fikk lov å kjøpe seg. geniale til bilturer, sykebarn dager og finnes faktisk spill som er fornuftige. Det okuperer ikke stua slik som tv-spill gjør. vi har flere gamboy spill som kan brukes til nintendoen, disse er enklest for de små. Tantebarnet mitt på 4 klarer disse, og han har kun prøvd når han er på besøk hos oss. (men da må man ikke ha den nye DS tror jeg, den gamle lite versonen.)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Jenta mi skal få nintendo ds til 4 årsdagen sin:) Vi drar til Thailand rundt den tiden så da har hun noe å leke med på flyturen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå