Helverine Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Er matlei, og har null fantasi, så jeg blir veldig glad for tips!
minimy m Emma & Emil! Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Bergens fiskesuppe pose, med ekstra fisk oppi! Å nybakte rundstykker
Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 marinerte kyllingvinger,ris,kyllingsaus og salat til:) Ungene elsker det!
erteposen + 4 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Jeg fikk lyst på pinnekjøtt!!! Vi skal ha en kjapp pastarett siden alle guttene er hjemme i dag, og vi skal spise den snart. Eldstemann kokkelerer og du kan ha akkurat det du har i: - fullkornspasta med små brokkolibuketter som puttes i mot slutte av koketida. - surr 1 sjarlottløk, 1 fedd hvitløk, 1 paprika i tynne strimler og gjerne squash/sopp/noe annet du har. Pepre og salte litt, og tilsett biter av fetaost og gjerne bacon/rester av kylling. Hiv pastaen og brokkolien avrent i stekepanna, og tilsett 1/2 boks creme fraish (den er sitron, salt, pepper og litt sennep i fra før, det var en dipp) eller 1 glass pesto. Strø gjerne parmasan over.
Willy Wonka Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Hjemmelaget blomkål og brokkolisuppe med ferskt brød til. 2-åringen min digger det...
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Pasta carbonara m kylling
noLadyjustME Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Har tilovers brun saus fra i går, så tenker jeg koker fullkornsmakaroni, og steker noe fiskepudding+ gulrøtter!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Fiskeboller i hvitsaus med poteter, grønnsaker og stekt bacon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå