Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Den første gutten ble født i uke 25, lørdag 24. oktober. Han ble lagt i kuvøse mens de ventet på barn nummer to. Men slik gikk det ikke, barn nummer to kom ikke og da kvinnen ble undersøkt viste det seg at alt hadde lukket seg og det tok fire dager før nummer to kom. Dermed blir dette tvillinger med bursdag på forskjellige dager. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.6868953
Cat.68 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Slik ble det med min mamma og hennes tvillingbror. De er født med 2 dagers mellomrom. ;o)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Sikkert at dette ikke bare er tull, hentet fra Babyverden? Jeg synes at det er rart at det er babyverden.no som er kilden i artikkelen og ikke leger ved haukeland. Jordmora's uttalelse kan jo forstås på flere måter.
Cat.68 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Det er ihvertfall ikke tull ifht min mor og hennes bror. Vet at dette skjer men er ikke så vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå