Ugl@ Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 ...og det var ikke et knyst da de ble stukket. Så vil det vise seg om det blir noen reaksjon nærmeste dagene....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Så bra, vi rakk aldri vaksinen vi:-) Men mannen min er vaksinert, og alt han klagde over var vondt i armen:-)
Mockanin Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Flinke småjenter du har. Skal vaksinere min 3,5 åring om et par tre timer. Gruver meg mere til å vaksinere han enn til da jeg selv ble vaksinert. Jeg vet at det ikke kommer til å gå lydløst for seg.
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Så flinke jenter du har:) Vaksinerte jentene våre igår vi også! 6åringen var hysterisk( redd for nåler), men sa etterpå at det ikke var vondt:) Hun på 10mnd brydde seg ikke om stikket. Ingen bivirkninger enda, bortsett fra at 6åringen har vondt i armen..
AO3 Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Her er det enda flere uker til barn (og for den del også voksne) som ikke er i risikogruppene får vaksine.
Underveis --> Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Lillemann ble også vaksinert i dag. Stor krise da han ble stukket, men gikk fort over. Venter i spenning på om det blir noe reaksjon i kveld :-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg og prinsen vaksinerte oss for 2 uker siden, og han lagde heller ikke så mye som en lyd Var så utrolig flink atte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå