Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg er revmatiker og student. Er i innspurten på en oppgave som skal inn på fredag, har fortsatt en del skriving igjen. I dag våkner jeg med betennelse i tre fingre på høyre hånden. Kan jo skrive, men når det bare er ringfinger og lillefinger som fungerer, så tar det tiiiid. Mye skrivefeil og det er en anstrengende måte å skrive på. *sukk* Kunne ikke hånden min kuttet ut på lørdag da?! Dagens syt fra lille meg
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Og så bruker du dyrebar energi på å skrive innlegg her inne?
tingeling87 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Unødvendig å skrive det da, 10:09! Skjønner meg ikke på folk som må spy ut drittkommentarer bare fordi de vil kverulere.. Jeg håper du går bra med deg jeg, HI. Lykke til med innlevering!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Er egentlig litt enig med første anonym, men ønsker HI lykke til og god bedring!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Jeg forventet at den ville komme fra en av de "hyggelige" brukerne her inne. Det er jo komplett umulig å holde kommentarene inni seg og heller bare si lykke til og god bedring? Og dere vinner uansett, med denne hånda verken kan jeg eller gidder jeg å svare mer på de sure kommentarene deres. Takk til tingeling87 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå