ck Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Og kanskje i tillegg skal føde på Ullevål? Selv om vi bor midt i en byggeplass akkurat nå:/, må jeg jo likevel si det er fryktelig spennende å nærme seg termin 6 desember:)! Masse gode ønsker videre til dere alle!!!
Bibappelula <3 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Har termin 30. nov, men bor på vestlandet da
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Termin 28. november og skal føde på Ringerike sykehus:) Begynner å bli litt utålmodig nå
tvillingmamma med babyimagen Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 vi har også termin 6 des. men bor helt på andre siden av landet...synes det begynner å bli litt tungt, og ønsker litt fortgang i sakene, men det ser rolig ut. h*n har visst god tid.
lillebie på`n igjen Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 2 desember her ) skal føde på ahus (veldig snart håper jeg )
sajam Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Termin 2. desember, er møkk lei, så håper han kommer snart ;o) Han veier ca 3600-3700g allerde ;o)) Skal føde på Ringerike =)
Maya&Leah*har født* Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Jeg har termin 29november. Men håper så inderlig at han bestemmer seg for å komme snart! *sukk* er såå lei av å være gravid. Dette er siste gang jeg skal være gravid har jeg bestemt Hehe! Sitter her med 3-4cm åpning da,litt mens murringer i ryggen.. Men ikke noe mer som skjer! Ble tøyd igår til 3-4cm.. Litt spennende å se hvor lenge jeg går sånn Også tror jeg jammen slimproppen gikk til morgen idag! Iallefall litt av den...
Termin 061209 Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Jeg har termin 6 desember, men slimproppen gikk i går, så vi får se
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Så moro å se at det er flere som skal føde på Ringerike omtrent samtidig:) Håper de rekker å montere de ny badekarene inne på fødeavd. inne fødselen starter:) Ser ut som det ikke kommer til å skje noe med det første her. Hadde to dager med jevne kynnere. Var helt sikker på at noe var på gang, men så stoppet det helt opp! Vil ha litt vondt som fører til noe snart:)
X10ne Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 Jeg har temin 3. desember og skal føde på Ullevål. Kanskje vi sees ;-)
sajam Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 Jasså, nye badekar på Ringerike???? Hmm... det har ikke jeg fått med meg, blir det store på begge "føderommene" da tro? Brukt det store på det nederste rommet tre ganger før, meget behagelige igrunn =) Håper de gjør om så søsken kan komme på besøk igjen. Litt stusselig og ikke se de tre eldste mens jeg ligger der =(
arachnia Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 Jeg har termin 4.desember. Skal føde på UNN-Tromsø Håper på å gå over tida da... men det kan jeg nok desverre ikke styre selv..
Gjest lillemamsi Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 jeg har termin 27 nov. skal føde hjemme.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 var på omvisning for 2,5 uker siden, og da sa hun barnepleieren som viste oss rundt at de forhåpentligvis hadde fått montert de nye badekarene på fødestuene:) Så er veldig spent:) Hadde muligens håpet på en vannfødsel etter litt snakk med eksen til samboer. Hennes erfaring var at dette var MYE bedre for henne. Får håpe søsken kan komme på besøk innen vi skal dit:) Har to spente kommende storesøsken her også. De har telt dager siden vi fortalte om kommende lillebror, så de begynner å bli utålmodige de også! (samme som stemor;p)
ck Skrevet 17. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 17. november 2009 Åh, så kos å komme hjem til så hyggelig respons fra dere alle:)! Blir ekstra spennende å følge med på dere alle nå når jeg vet hvor nærme dere er den stooore dagen:) Ser dere er fler som velger å føde i badekar, anbefales, skal dette for tredje gang nå. Håper Ringerrike(var det riktig?) blir ferdig med installeringen, ja. Er det noen som får sin ledsager med inn der? Jeg truer å pakke badebuksa til min hver gang han blir litt småkranglevoren;), men får han nok ikke med inn, nei;P. Masse gode ønsker fra
ck Skrevet 17. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 17. november 2009 Du er ikke dårlig gravid! Kroppen vår reagerer så forskjellig, og har forskjellige plager, man må få ventilere seg litt innimellom:) Tror og det er meningen man skal bli litt lei på slutten og dermed føle seg litt mere klar for fødsel. Skulle faktisk ønsket jeg rakk å bli enda litt mere lei ettersom dette blir siste mann;)
ck Skrevet 17. november 2009 Forfatter #18 Skrevet 17. november 2009 Hei, Maya&Leah*Høygravid&fødeklar* Guri land så spennende, Kan jeg spørre hvorfor de valgte å tøye deg allerede nå? Hørt det kan være ganske ubeheagelig? Ble du øm lenge etterpå? Blir spennende å følge med videre:) Masse lykkeønskninger
ck Skrevet 17. november 2009 Forfatter #19 Skrevet 17. november 2009 Hei, X10ne Hadde vært moro å sees ja:) Nå blir det jo ikke så mye besøk på oss på Ullevål har jeg forstått, så da blir det vel litt ekstra tid til litt speiding og litt undring;) Blir spennende å følge med deg videre:)
ck Skrevet 17. november 2009 Forfatter #20 Skrevet 17. november 2009 Hei, arachnia Jeg må si jeg ønsker å holde meg til tiden, men over tiden var ny for meg:) Hvordan kan det ha seg? Er du nervøs for fødsel?
sajam Skrevet 17. november 2009 #21 Skrevet 17. november 2009 Ååå! Det hadde vært fint om de fikk til og gjennomføre vannfødsler på Ringerike =) Hehe, godt det er flere utålmodige storesøsken og blivende mødre =) Ønsker deg masser av lykke til =)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 18. november 2009 #23 Skrevet 18. november 2009 Jeg har også termin 6 desember, skal føde på A-hus da ;-) ja nå begynner det virkelig å nærme seg.. Gikk 12 dager over med førstemann.. håper virkelig jeg slipper å gå så langt over denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå