Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg og kjæresten min levde ett "partyliv" før jeg ble gravid. Festet mye og prøvde ut litt stoff (noe vi ikke er stolte av!!) Så bl jeg gravid og vi slutta selvsagt å feste med en gang. Nå er barnet vår over ett år,og jeg og kjæresten har vært ute på byen noen få ganger,og folk snakker så mye tull om oss! Feks at vi sniffer speed på uteserveringen med barnet vårt rett ved siden av i vogna,at vi ruser oss hjemme osv... Dette er ganske slitsomt! Vi har skjerpet oss begge to,hvorfor kan ikke folk bare innse det? Burde jo ikke bry meg og rykter,men jeg gjør det,vil ikke at folk skal se på meg som en "junkie",har jo tross alt tatt meg i sammen. Jeg har kontaktet barnevernet selv for å fortelle de om disse ryktene,og at jeg kan gi urinprøve når de måtte ønske det,og jeg har alt på mitt rene,så hvorfor bryr jeg meg sånn! :S
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Må bare tilføye at de få gangene vi har vært ute etter fødselen,så har vi ikke vært lenge ute,tatt noen drinker og gått hjem,vi er FERDIG med annen rus for lenge siden hi
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Rykter er hardnakket. Men de gir seg til slutt, eller når folk får andre ting å snakke om:) Jeg har visst gjort mye rart i følge andre, men det gjelder sex og menn med meg. Jeg hører ingenting lenger, for nå har det gått mange år. Tror ikke noen vet om dette lenger, annet enn kanskje de som satte ut ryktene. Men jeg har visst f eks hatt sex med en fyr på panseret på en bil som kjørte rundt i gatene;) Vet ikke om det går an, men jeg har visstnok gjort det i følge ryktet:) Disse ryktene var spesielt en person som satte ut, og mulig noen venner av den personen. Misunnelse og sjalusi var vel grunnen opprinnelig. Du har jo vært åpen med de som kunne "skadet" mest - barnevernet - så da får du bare overse og ikke bry deg så mye med resten. Du viser jo i handling at det ikke er som ryktene påstår, og vet at du kan bevise dette. Du og din kjære vet jo sannheten, og det er dere som lever hverdagen deres:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Huff, det må være leit for dere:( Du får trøste deg med at det helt sikkert snart kommer noen andre som gjør noe verre eller like ille som vil bli neste syndebukk for sladderet. Dette er en godt argument på hvorfor man ikke burde drive med narkotika da;) Så dere kan jobbe veldig forebyggende ved å fortelle hvordan dopet har merket livet deres selvom dere har sluttet. Gjør noe godt utav det hele! Kanskje snakke med ungdommer i området som er på kjøret om deres liv, og hvordan dere klarte å slutte og hvordan det har vært for dere osv. Rykter vil alltid svirre. Jeg levde med et dårlig rykte fordi jentene som gikk på ungdomsskolen sammen med meg lagde historier osv frem til jeg flyttet fra bygda. Nå er det ingen spm snakker om meg lenger, men det har tatt 8-9 år da....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Det roer seg nok, men uansett så vil enkelte alltid snakke om fortiden til andre. Jeg var selv en skikkelig partyjente, ikke rus, men mye fest, endel bytte av menn også. Nå er jeg nesten aldri ute, oppfører meg skikkelig, er gift og har flere barn, uansett så husker folk hva jeg gjorde da jeg var tenåring. Men har lært å heve meg over det, og jeg koser meg litt når jeg ser de verste ryktemakerene bli alenemødre, eller går arbeidsløse. Har selv et fantastisk bra liv nå, og mannen kjenner hele min fortid siden vi var venner lenge før vi ble et par. Hev hodet, lev livet deres. Vit at det finnes mange som er i samme situasjon, og at endel har selv en noe broket fortid og ikke bryr seg om at andre har en litt ruskete fortid.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Takk for svar jenter,nå føler jeg meg faktisk litt bedre hi
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Kjenner til det, hvertfall vis en er fra en liten plass er det fort ting blir husket lenge.. Det er trist.. Har selv tullet en del på fulla, men det er bare de jeg var med som gjorde det selv som vet om det og deriblandt bf.. Jeg har lagt alt på hylla før jeg ble gravid, han liker ta seg en joint såvidt jeg vet.. Men han er jo ikke med meg nå og ungen er ikke født enda.. Men det er uaktuellt at han får ha ungen hvis jeg vet han har tulla i forveien.. Han har et veldi dårlig rykte på seg da, folk ¨vet¨ hva han driver med.. Jeg har siden vi ikke er sammen fått rykte på meg at det er utallige mulige barnefedre!! Noe som er fullstendig på jordet!! Men pytt pytt...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Jeg vet mye om andre,men det kunne ikke falt meg inn å ha sladra om disse personene! Synes det er smålig jeg. Snakke dritt om andre,lage opp historier. Jeg sladrer aldri,og skjønner ikke hvorfor folk gidder! Iallefall hvorfor folk gidder å dikte opp historier bare for og dra oss ned i dritten. Men men,får heve meg over det :-) Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Dette er ingen trøst, men jeg kan fortelle i korte trekk min historie. Fra jeg var 15 og fram til jeg fikk min første sønn når jeg var 20, så levde jeg et ganske vilt liv, med mye festing og en del forskjellige partnere. Nå er jeg 31, har 2 barn og samboer, men ryktene er fortsatt der skal jeg si deg..er ikke noe gøy. Har fortalt samboeren min om min fortid, men er ikke særlig morsomt at han hører igjen ting jeg gjorde når jeg var 16 år. Ting vi har gjort i fortida tror jeg alltid vil følge oss..sånn er det bare..dessverre..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Ja folk elsker visst å snakke om andre...trist da egentlig,for da blir aldri fortiden lagt bak oss!! Takk for svar. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå