Gå til innhold

Hvis noen melder deg til bv ¨uten grunn¨??

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det rett og slett bare er på faenskap å gjøre det.. Hva skjer, kommer da bv på døra og vil se, må en da i møte med bv osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bv ringer deg mest sannsynlig kanskje kommer de på et hjemmebesøk, men hvis du ikke har noe å frykte kan du slappe helt av :-)

Skrevet

Jeg ble meldt til bv av en gær`n saksbehandler i NAV. Fikk vite om det da bv ringte. Hadde en hyggelig samtale med bv og har ikke hørt noe mer fra dem siden.

Hun NAV-dama jobber ikke i NAV lengre :D

Skrevet

Nav meldte meg også til barnevernet engang! Fordi jeg ikke hadde mer enn 4 kr på konto. Men det var NAV som hadde rotet med min utbetaling!! Så det var deres feil at jeg ikke hadde penger.

Skrevet

hehe det er godt å høre hu dama på nav fikk sparken da :D

Jeg har en psyko dame som en gang var i tida var venninne, på nakken.. Sender meldinger og truer meg om alt mulig pga jeg skal ha barn med en mann hun likte!! (noe jeg ikke visste da). Hun er da gal nok til å gjøre noe som dette er jeg redd! Men jeg har ikke noe frykte, bare ikke så veldi glad i sånn mas når det ikke er nødvendig..

Takk for svar :)

Skrevet

Ikke noe morsomt når det står på, men jeg synes bv var veldig hyggelige og det hjalp masse. Hadde en trivelig samtale og det var det.

Hun i bv som ringte sa at de er jo ikke ute etter å ta barna, men de har plikt til å følge opp de tips de får - og det må de jo nesten gjøre for de kan ikke vite. Snakket litt om løst og fast. Og så var det over.

Fikk et veldig godt inntrykk av bv. Håper ikke det går så langt for din del, men så lenge du vet at det bare er tull så kan du ta det med ro.

Håper hun "venninnen" din gir seg snart.

annie 09:45

Skrevet

ok, nei jeg er ikke noe redd.. Det er bare så unødvendig.. :)

Håper også hun gir seg snart, hun har det nok ikke helt bra med seg selv. Jeg har nok ikke tenkt å ta på meg noe å hjelpe henne slik hun oppfører seg, jeg har nok med meg selv og nurket som kommer snart :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...