Gå til innhold

Skal trekke en visdomstann i dag. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nede som bare har kommet litt frem og den har det nå blitt hull i og da må den trekkes. Gruer meg! :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg, skal selv trekke en jeksel i morgen og gruer meg til det!

Skrevet

Trekkinga er ikke vondt, daa er du bedøvd. (Trakk selv visdomstann for 2 uker siden, og jeg har tannlegeskrekk!) Ingenting å grue for.

-Meeen... Ta i mot resept på smertestillende. Jeg fikk et helvette etterpå, og er fremdeles ikke bra.

Skrevet

Måtte du snitte og sy eller? Det må antageligvis jeg.. Tannlegen sa at jeg kom til å ha smerter i ett par dager, men jeg skulle få smertestillende. Mulig han prøvde å berolige meg siden jeg var vettskremt.. Huff...

Skrevet

Da kan jeg komme med en solskinnshistorie? Jeg trakk fire visdomstenner på en uke, og det gjorde ikke det minste vondt. Jeg kjente bare at tannlegen brukte skikkelig makt da han trakk tennene (det gikk forøvrig kjempefort! 30-60 sek per tann!), men det gjorde ikke vondt, og det gjorde heller ikke vondt etterpå. Jeg tok ikke så mye som en paracet! Jeg var sikkert heldig, men det trenger slett ikke bli en grusom opplevelse - det er som med fødsler, man har en tendens til å høre skrekkhistoriene, mens realiteten er at for de fleste går det helt greit.

Skrevet

Je måtte ikke det, men gud for noen smerter etterpå. Jeg prøver ikke ås kremme deg, men forberede seg på hva som KAN skje. Noen er heldige, og har ikke trøbbel i hele tatt. Men jeg har det slik nå at det kjennes ut som om jeg har tannpine i alle tennene på den siden jeg trakk. Både oppe og nede, selv om jeg trakk bare nede.

Her har det gått med 40 paralgin forte på 2 uker. Huff :-((( Men trøst deg med at du er smart som tar det nå, slik at du helt sikkert er ferdig med det i god tid før jul!

Og det trenger ikke å bli ille til deg. Men jeg hører mange sliter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...