Gjest Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 I dag våknet jeg med svake menssmerter. Har også litt mensfølelse. Føler jeg må sjekke hele tiden om jeg har begynt å blø. Flere som har hatt det slik?
January10 - Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hei Har selv hatt mensensmerter siden fredag morgen. Var svakt i begynnelsen med tok helt av utover dagen/kvelden. Ringte til lege, å dro dit, men fikk bare beskjed om at sålenge det er liv og jeg ikke blør eller har vannavgang så skal jeg ta smertestillende å se det an. Dette har ikke gått over, å i natt har det vært helt forjævlig. Sterke menssmerter og vondt i ryggen. Snakket med jordmoren min og hun henviste meg direkte til føden for UL og CTG. Skal dit i morgen da jeg bor et par timer unna å ikke kan reise dit i dag. Jordmoren min sa at om det skulle være falske rier så er det veldig dumt å ta smertestillende for da "overser" man egentlig hvorfor man har vondt, Å at det er veldig viktig for oss gravide å få bekreftet at alt er som det skal. Hun sa at man skal aldri gå å bekymre seg og at det er bedre å sjekke en gang for mye, enn en gang for lite. Så om du fortsatt har smerter og er bekymret så anbefaler jeg at du ringer til jordmoren eller fastlegen din. God bedring
January10 - Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 er foressten akkurat startet på uke 34.
Gjest Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for svar! Menssmertene har gitt seg. Har litt mensfølelse igjen, men må ikke springe så ofte som tidligere i dag. Jeg har kjent liv og føler meg ikke bekymret.
lilleta Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Jeg hadde menssmerter i flere dager forrige uke. Våknet om natten m krampetak nederst i magen og i korsryggen. Jeg brukte varmepute for å lindre smertene. Jeg nevnte dette for jordmor da vi var på sjekk, og hun mente dette var kynnere. Siden vi venter tvillinger får vi ultralyd annenhver uke, og alt stod bra til med babyene. Vi snudde madrassen min slik at den harde siden kom opp, og jeg innbiller meg at dette har hjulpet for meg. Men om du er engstelig er det bare å ta en tlf til føden, jordmor eller lege. Håper alt er bra med deg og den lille:) Vi er i uke 31 forresten.
Gjest Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for svar! Jeg er ikke engstelig. Har kjent liv flere ganger i dag og hele magen har flyttet på seg. Menssmertene og mensfølelsen har forsvunnet helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå