Embla77 Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Ville bare tipse om en kjempeflink fotograf som tar barnebilder. Tenker å få knipset noen før jul. Bor dere i Oslo/Lillestrøm er hun her super! http://www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com/
Monajenten Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Anbefaler deg å ta en titt på www.drea.se også! Hun tar de fineste babybildene JEG har sett, hehe;-) Kan sitte og bare se og se på de nydelige bildene hennes.
Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Ja, Drea er sinnsykt flink!! Skal dit med jenta mi å ta bilder 1 desember, som jeg gleder meg!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå