Gå til innhold

Samboer ute mål og mening......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år og det er de siste 2 årene jeg har begynt å irritere meg over at han bare "lar livet passere".

Han har bra jobb, trener og ser bra ut, er en flott pappa, snill som dagen er lang, men han vil liksom ikke noe mer.

Har ikke noen drømmer eller mål. Iallefall ikke som han snakker høyt om...

Har spurt mange ganger, men han har det bra som han har det - greit nok!

Også er det det med at han "driter i alt". Med det mener jeg at han driter i at bilen hans ser crap ut, at verktøyet ligger ute og ruster i regnværet, at søppelkassa ligger veltet i oppkjørselen etc etc...

Også er han glemsk, jeg må minne ham på ALT!!!

Urk! Jeg blir skremt av at disse mindre positive sidene hans, begynner å overskygge de positive sidene hans...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel gjerne slik at når man har gått i samme jobben i årevis, hverdagen er tidsklemme og rutine og lite annet og det ikke skjer mye nytt i livet så kan man lett havne i et autopilot-spor? Man kan liksom bli litt initiativløs og tafatt pga at man ikke har tid til så mye egne ting så man ser lite annet enn sin egen tralt og kanskje er fed up av ting- som at det praktiske du nevner ikke betyr noe og ikke er viktig. Kanskje han rett og slett er utslitt? Eller bare lat... Kanskje uansett viktig at dere tar en ordentlig prat om dette, mål, mening, livet liksom..:)

Skrevet

Hah, min sambo har en møkkajobb med en møkkabetaling. Trener aldri, og vil heller være en lekekompis istedenfor en ansvarsfull far. Jeg føler meg som alenemor til 2 barn...

Og ikke har han verktøy han kan slenge fra seg ute heller ;p

Følte nesten dette ble en; "min sambo er værre enn din sambo" konkurranse her ;p

Skrevet

Hehehe ;-)

Han har sikkert andre kvaliteter :-)

Men som det sies, man kan ikke alltid få i pose og sekk... :-S

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...