Romeren Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Mammaen min ringte meg nettopp fordi hun hadde hørt på nyhetene, av alle ting, at det var fødetørke i Bergen. Hadde visst bare vært 2 fødende på 4 døgn. Litt ivrig synes hun derfor at jeg skulle ringe opp dit og høre om de ikke ville ha noe å gjøre! Jeg går nemlig på 6. dagen over termin. Hehe... Tror ikke det er helt sånn det fungerer, men ideen var jo ikke HELT dum! Nå begynner jeg å bli ivrig, merker jeg. Akk og ve.
Trultetryne Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hehe.. kanskje det gjaldt hele Vestlandet.. Jeg er 9 dager over i dag. Kanskje jeg skulle ringt opp på sykehuset jeg også
Romeren Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 Hehe..ser nå at hun har misforstått saken noe helt utrolig. Det er snakk om at en dame har født 2 sønner i løpet av 4 dager. Uffameg... Ganske voldsomt. (Hun hadde sikkert hørt den nyheten gjenfortalt av den mumlende pappaen min mens hun ennå sov, eller noe. Virker i alle fall sånn! ) Men ja: Jeg vil også føde snart! Akk.
Trultetryne Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Hehe.. det er ikke så lett å få med seg alt bestandig :-) Så det sto på framsiden av en av Bergensavisene i dag jeg også.
Abracadabra Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 ja det hørtes ikke riktig ut, jeg var jo der lørdag og da var det flere som kom etter meg håper dere snart bidrar til arbeidsmengden der oppe da! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå