Gå til innhold

Bim treff Ålesund :)


grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

jeg hadde håpet at vi kunne komme i gang med bim treff i Ålesund etter jul?

gikk på bim treff hver onsdag når jeg gikk med min første:)

da brukte vi å møtes hver onsdag kl 1900 på lyspunktet å spiste litt , skravla og koste oss :)

ingen var like langt på vei.. noen hadde nettopp blitt gravide og noen var nesten ved termin :) kjempe koselig <3

 

er det noe stemning for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig koselig ut. Så ja, dette vil i alle fall jeg gjerne være med på. Trenger jo absolutt ikke være like langt på vei, syns det er en god ide :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Er det noen av dere der borte som skal føde i slutten av februar?

Jeg bor nær Molde, men pga diabetes så må jeg føde i Ålesund. Har termin 22. februar. Siden all oppfølging foregår på sykehuset i Molde så føler jeg meg litt "lost" når det gjelder sykehuset der. Gikk på med.pol på kontroller for 10 år siden og har vært innom noen ganger etterpå, men det føles likevel ganske fremmed for meg. Hadde vært interessant å kunne møte andre som skal føde der omtrent samtidig, evt som har født der og kan dele erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha i juni :) alle er velkommne uansett hvor kort eller langt de er på vei:) sist jeg gikk gravide var det noen som akkurat hadde fått vite at de var gravide som begynte samtidig som meg.. og andre var nesten ved termin.:)

 

frøken B du møter nok mange herlige damer om du kommer på treff og selv om det ikke er noen enda som skal ha i februar kan d jo hende at d kommer noen på treffet. uansett vil du nok kunne høste erfaringer fra oss andre som har født på Åse før og som blir fulgt opp der nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg blir med når jeg kan og er i Ålesund. Å onsdag 6 januar er jeg i Ålesund så da kommer jeg:) Har bod i Ålesund i 3år, men i september flyttet jeg hjem til mamma utenfor kr.sund. Men jeg skal føde i ålesund:) Termin 24april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg kommer nok ikke. Skal på jobb på torsdag og syns det blir litt slitsomt å komme sent hjem på onsdag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som satte opp treffet!! Har du tenkt på å bestille bord? Det ser ut til å bli en del folk.. Og Lyspunktet er ofte ganske fullt.. Populært sted! Men utrolig god mat og drikke (og isshake nam nam) og ikke ille priser. Et av mine favorittsteder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte og bestilte bord på Lyspunktet i kveld jeg! Sånn i siste liten. Forsto det slik at det ikke var gjort. Så nå skal det stå et bord klart til 8-10 personer kl 19 i kveld, merket med BIM Treff. Satser på at jeg ikke blir alene :-) Ses!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager, jeg rakk ikke å komme idag, ble overtid på jobb.. men vil veeldig gjerne være med neste gang om det er mulig?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig treff damer :D

nå er neste treff satt opp:)

onsdag 13 januar 1900 på lyspunktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et flott BIM-treff jenter..Kjempekoslig å treffe dere!

Hadde det vært mulig å få msn-adressene deres så vi evt kan prates?

Eller kanskje navn så vi kan finne hverandre på Facebook?

Er litt kjekt å kunne prate med dere sånn ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Og selv takk for koselig treff i forrige uke. Prøvde igjen i dag jeg, men da jeg kom ned på Lyspunktet kl 19.30 (måtte legge småfrøkna først) så var dere ikke der. Kan tenke meg forklaringen er at det var veldig fullt og dere gikk et annet sted.. Sånn er det når man er veeeeldig seint ute :) Eller var det ikke treff kanskje..? Vil uansett gjerne møte dere igjen neste uke, og kanskje utveksle adr som foreslått over imellomtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. beklager.. men d var så fult at vi flytta oss opp til peppez..

men sa i fra i kassen og de ville si viss noen spurte at vi hadde flyttet oss dit..

 

skal prøve å få reservert bord neste gang :D vellmøtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...