SugarIntheMorning Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Skal man som forelder være med når barna vaksineres i barnehagen? Vil jo gjerne være med, men hva er vanlig?
Monajenten Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Skal de vaksinere barna i barnehagen??!! Regner med det i så fall er på frivillig basis og ikke tvang! Men svar på spørsmålet ditt: Jeg ville vært med barnet mitt om det skulle ha fått vaksine.
SugarIntheMorning Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 Det er høuyst frivillig ja:) Alle foreldrene har fått med brev hjem, en forespørsel om vi vil at barna skal vaksineres. Det er i regi av helsesøster selvfølgelig.
Monajenten Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Ahh ok, ble litt skeptisk;-) Vet ikke hva som er vanlig, men vil jo tro at bhg har forståelse for at foreldrene ønsker å være med barna sine når de skal vaksineres?!
FanteGuri Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Jeg ville vært med hvis barnet mitt skulle få vaksine. De fleste barn synes det er godt å ha mamma eller pappa dær etter at de har blitt stukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå