Gå til innhold

pepperkakeoppskrift, noen som har?


Anbefalte innlegg

Skrevet

gjerne en oppskrift på litt sterke, mørke pepperkaker.. mmmm.. det er så godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du søker på pepperkaker på www.detsoteliv.no, finner du noen oppskrifter. Man kan ikke kopiere fra siden, ellers skulle jeg ha kopiert inn den oppskriften jeg har brukt. Jeg brukte ivertfall den oppskriften der du ser hjerteformede pepperkaker ligger i en kurv, syns de ble kjempegode! :)

Skrevet

takk takk! er dem litt sterke? synes mange oppskrifter er så milde på smak..

Skrevet

dinmat.no eller matprat.no Du kan jo bare "peppre" extra da vettu. Ha litt mer i av krydderne enn det som star i oppskriften og bruk mork sirup.

Skrevet

jeg har en kjempe god pepperkake deig, men har den ikke foran meg nå... skal finne den seinere..

 

jeg liker også sterke,mørke pepperkaker og har brukt noen år nå på å komponere min egen spesielle pepperkake deig!!

 

har blandet litt fra ulike oppskrifter, og funnet til slutt en jeg liker veldig godt!!

 

 

Skrevet

ღVårGutt-07 & VinterGutt-10ღ

 

ååå så spennende! hvis du vil dele oppskriften hadde det vært supert. send gjerne en pm eller svar her om du vil! spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...