Gjest Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 gjerne en oppskrift på litt sterke, mørke pepperkaker.. mmmm.. det er så godt!
DK+2 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hvis du søker på pepperkaker på www.detsoteliv.no, finner du noen oppskrifter. Man kan ikke kopiere fra siden, ellers skulle jeg ha kopiert inn den oppskriften jeg har brukt. Jeg brukte ivertfall den oppskriften der du ser hjerteformede pepperkaker ligger i en kurv, syns de ble kjempegode!
Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 takk takk! er dem litt sterke? synes mange oppskrifter er så milde på smak..
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 dinmat.no eller matprat.no Du kan jo bare "peppre" extra da vettu. Ha litt mer i av krydderne enn det som star i oppskriften og bruk mork sirup.
*SmurfeMamma* Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 jeg har en kjempe god pepperkake deig, men har den ikke foran meg nå... skal finne den seinere.. jeg liker også sterke,mørke pepperkaker og har brukt noen år nå på å komponere min egen spesielle pepperkake deig!! har blandet litt fra ulike oppskrifter, og funnet til slutt en jeg liker veldig godt!!
Gjest Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 ღVårGutt-07 & VinterGutt-10ღ ååå så spennende! hvis du vil dele oppskriften hadde det vært supert. send gjerne en pm eller svar her om du vil! spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå