Gå til innhold

Hva tenker dere om bursdagsgaver ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste som naar er 4,5 aar skal i 5aarsdag paa loerdag og oensker aa gi en transformer i gave.

Jeg derimot er litt usikker, jeg oppfatter til dels denne type figurer ( sammen med power rangers som er det andre alternativet ) som voldelige leker, de oppfordrer til lekeslaassing ol.

Min gutt har selv begge deler og jeg syns det er hel greit, men hva hadde dere tenkt om aa faa slike gaver.

Tidligere har vi ofte kjoert "safe" og gitt puslespill, vanlige spill og boeker, men syns det er litt trist naar guttungen har et oenske om aa velge gave selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert, men så er ikke jeg av den "hysteriske" typen.

Men forstår godt hva du mener...

Spørmålet er vel om den gutten får lov til å leke med slike gaver.... og kanskje du greier å finne det ut, på en eller annen måte??

Jeg syns at FIGURER er mer uskyldig enn lekevåpen....

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva det er engang, mulig jeg ikke følger med i utviklinga:-p

Men om det er våpen eller figurer med våpen ville ikke jeg likt å fått det til min sønn.

Han har fått vannpistol en gang eller 2, og denne har jeg da gitt beskjed til han om at om han sikter på noen folk, enten med eller uten vann, spiller ingen rolle, så knekker jeg den. Det har jeg også gjort uten forvarsel.

Mulig jeg er streng på det området, men min sønn er såpass krevende at han MÅ ha klare grenser.

Skrevet

akurat når det gjelder sånne leker som transformers synes jeg det er greit, det finnes mye værre og mere voldelige leker enn det.

Gutten min har jo kaptein sabeltann båt med figurer til og både sabeltan og benjamin har jo sverd, men det har ikke vært noe problem her og gutten min leker greit med det. Skal man unngå sånt helt blir det ikke så mye å velge mellom, til å med i lego er det mye sverd osv.

Skrevet

Selv prøver jeg å være litt forsiktig med å gi slike leker fordi jeg vet at en del foreldre ikke setter pris på det. Men kan du ikke spørre foreldrene til bursdagbarnet, hvis du synes du kjenner dem godt nok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...