yasmina Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Her bakes det sjeldent utover hoeytider, bursdager osv . Vurderte derimot aa bake enn ostekake i dag, rett og slett fordi jeg fikk lyst paa.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Ja, jeg baker både titt og ofte.... rett og slett for at jeg elsker det....)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Kan ikke finne på det av meg selv, men eldstemann får lov av og til. Grunnen til at jeg ikke finner på det av meg selv er at eldstemann ikke tåler sukker, han blir fullstendig hyper, unngår det derfor så langt jeg kan.
Lene~mor til tre Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Det hender at vi plutselig baker en kake eller noen boller bare for at vi fik lyst til å gjøre det den dagen, men det blir jo mest til bursdager og spesielle anledninger da,
yasmina Skrevet 17. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2009 Tenkte mest paa kaker ol. Her bakes en del boller, pizzasnurrer, broed osv, har somregel alltid noe i fryseren, men aldri kaker.
Lene~mor til tre Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Jo det hender at vi gjør det, sånn som for litt siden hadde vi masse epler og vi bakte eplekake bare for morro skyld.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Veldig veldig sjelden jeg baker kaker annet enn til spesielle anledninger. Andre bakster blir det jo av og til at vi baker. Men ikke alltid vi har noe på frysa alikevel, blir som regel spist opp gansge så fort:)
blond Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Det er sjelden vi baker søtt, blir helst til spesielle dager og anledninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå