*bubbs* Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Hva skal vi gjøre nå som jenta vår plutselig greier å klatre ut av sprinkelsenga? Hun kan fremdeles våkne og sutre litt på natta, så de siste nettene har vi måttet ta henne inn på rommet vårt for å være sikker på at hun ikke går på trynet ut av senga. Jeg trenger vel ikke legge til at hele familien nå sover ekstremt dårlig. Jeg har ikke lyst til å la henne få "stor" seng heller, fo hun styrer en del om kveldene og jeg aner ikke hvordan vi skal gjøre om nettene dersom hun begynner å vandre. Hun er jo så liten! Finnes det ekstra dype sprinkelsenger eller noe slikt? Jeg tror vår er ganske standard nemlig.
Pysjen Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Eldstemann byttet til stor seng ganske tidlig. Han vandret litt av og til på natterstid så vi satte opp en trappegrind i døråpningen til rommet hans (med døra åpen)- da fikk han i allefall ikke gått ut av rommet.
1974 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Da ville jeg ha byttet til stor seng, evt brukt en reiseseng en liten stund, de er jo veldig dype...vi byttet til stor seng da vår var 18 mnd, gikk veldig fint..måtte leie tilbake til sengen x antall ganger de to første kveldene. etterpå gikk det helt fint:). Vi har soverom i 2 etg og hadde trappegrind i trappen. Hun kom aldri inn til oss på natten, sov fint i sengen sin.
FanteGuri Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Vi brukte nattpose på jenta vår, da får hun nok store problemer med å få beina over kanten på sprinkelsenga. Funka kjempefint på jenta vår.. slapp å bekymre meg for at hun frøs også..
erteposen + 4 Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Vi stoppa gutten vår med pose, istedet for dyne, og vi kjøpte en grobag (http://www.baby-sleeping-bags.com/acatalog/2_5_tog_Grobags.html). Ellers bytta vi ut sprinkelsenga til eldstemann såpass tidlig, og da sov han bedre. Alt er jo bedre enn at det skjer en ulykke.
*bubbs* Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2009 Nå har jeg kjøpt en pose på HM og det ser ut til at det funker. Takk for godt råd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå