Gå til innhold

Har man rett på noe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man rett på noe når det gjelder hus om man har bodd der i 8 år, har to barn sammen, men selv ikke eier?

Han eier huset, og har betalt lånet og det meste av regninger.

Hører noen si at man likevel har rett på noe, men andre mener at det dessverre er mitt tap.. (Vet det er dumt å ikke hatt avtale og slik, men er ikke lett å trumfe igjennom når den andre parten ikke ønsker det)

Ser ut til at han ikke lenger ønsker å ha et samliv. Så står jeg da med to barn og to tomme hender?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å ha hørt at man da har rett på kompensasjon for det som er nedbetalt på lånet i løpet av samboerforholdet:) Sikkert noen her inne som kan hjelpe deg mer enn hva jeg kan:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...