Alvorlig Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Mannen fyller 40 og vi har invitert til fest. Har invitert ca 35 personer, så dette krever planlegging! Tenkte å lage tapas, med noen få sorter og heller lage mye av hver sort. Da lurer jeg på, hva må være med hvis man baserer seg på tapas med 5-6 ulike småretter? (Brød og aïoli kommer i tillegg)
Tropiskjuice Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Jeg har en fin oppskrift som er kjempe enkel med det er med røkt laks da.. super lett å lage Hadde sånne lakseruller som en del av mitt tapas utvalg og de ble en stor hit her vertfall send meg en pm så kan du få oppskrifta.. Ellers burde du ha noe kjøtt.. spanskekjøttboller,kylling/biff spyd, Så det var et innlegg her igår om en som lurte på oppskrifter til tapas.. finn det å ta en titt,kanskje du finner noen gode råd der lykke til med selskapet ditt
MrsMilla Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Kjøp forskjellig sopp, ha i en god dæsj smør og litt hakket hvitløk og putt i folie i ovnen. En stor melon kan kuttes opp og settes på fat med serranoskinke eller annen salt skinke. Scampi kan stekes noen minutter med hakket chilli, litt løk, fersk hvitløk, fersk ingefær. litt lime. Kjøttboller mixer du i en kjele med hakkede tomater, litt chilli og det andre krydderet fra scampiene samt litt paprikakrydder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå