Gjest Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 kan det være vondt? helt helt nederst i magen?
Bomsedeisi Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Tja hvordan skal jeg beskrive nedpress? Hmm for meg kjennes det ikke i magen, men i underlivet. Kjennes ut som om noe skjer der nede, kjennes ut som om at babyen presser hode lengre ned i bekkenet. Vet ikke om nedpress kan kjennes i magen, dette er mitt 3 barn og jeg har aldri kjent det i magen...
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Signerer Bomsedeisi her, og nei et er ikke vont men ubehagelig.
***Nr.4*** Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Jeg er enig med Bomsedeisi, jeg venter mitt fjerde barn nå og har alltid kjent nedpress ned i bekkenet/underlivet. Tror egentlig ikke du kan ta feil av den typen ubehag/smerten. Men det er normalt på slutten av svskapet, da babyen glir lengere ned i bekkenet, og gjør klar sin ankomst:). Man hører ofte at magen "synker" lenger ned på slutten, og dette har vell en sammenheng.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Magen min sank her om dagen og nå kjennes det litt vanskeligere å gjøre knipeøvelser, samt at jeg går og er litt engstelig for å lekke urin.. Har aldri gjort det før, men er et press nedover i underlivet som gjør at man kan få den følelsen liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå