Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Venninnen min fikk påvist kyssesyken idag, og har vært ganske mye oppi babyen min på 5 mnd, før hun fikk vite at det var kyssesyken... Nå blir jeg superstresset! Tenk hvis babyen min har blitt smittet...:-o Bør jeg prate med legen om det, tro??
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 vettu, det er myyye bedre om ungen din får kyssesyken som barn enn som voksen. Man blir mye mindre dårlig da. Blir litt som ved vannkopper.dess eldre man er, dess verre blir det Man sier det at de voksne som ikke får kyssesyken når det er en epidemi som oftest har hatt det som barn uten å vite det,. Manifesterer seg kun som en liten forskjølelse (som oftest, finnes sikkert hederlige unntak)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Har du hatt kyssesyken selv, så barent kan ha fått antistoffer fra deg gjennom amming? Kan kun få kyssesyken en gang i livet... Jeg ble hardt rammet da jeg fikk det, min søster hadde knapt et eneste symptom da hun fikk det påvist. Ble testet da vi hadde vært sammen en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå