Mortilbarn Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Skal på ultralyd i morgen, og gleder meg sånn til å se lille Håper vi får se kjønnet Er det noen som vet hvor lang tid en ordinær ultralyd tar?
FrkBomst&Frø Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 åååh, heldige! Det er vel den fineste opplevelsen så langt for meg, helt utrolig nydelig å ha med seg i tankene, nært hjerte; lille bebi sine bevegelser inni magen. Å få se den for første gang, akk! For en glede * Føltes som det gikk innmari fort, men tror det tar ca 1/2 time i reel tid...
Mortilbarn Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2009 Okei, takk =) Ja, har sett den en gang før i uke 12 da de måtte sjekke om alt var bra, men var så raskt over igjen.. Men nå får jeg kanskje se kjønnet! Og få bilder med hjem
Mortilbarn Skrevet 17. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2009 Det ble en tilsynelatende frisk og aktiv gutt <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå