Gå til innhold

Gleder meg sånn!! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ultralyd i morgen, og gleder meg sånn til å se lille :D

Håper vi får se kjønnet :P Er det noen som vet hvor lang tid en ordinær ultralyd tar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååh, heldige! Det er vel den fineste opplevelsen så langt for meg, helt utrolig nydelig å ha med seg i tankene, nært hjerte; lille bebi sine bevegelser inni magen. Å få se den for første gang, akk! For en glede *

 

Føltes som det gikk innmari fort, men tror det tar ca 1/2 time i reel tid...

Skrevet

Okei, takk =) Ja, har sett den en gang før i uke 12 da de måtte sjekke om alt var bra, men var så raskt over igjen.. Men nå får jeg kanskje se kjønnet! :D Og få bilder med hjem :)

Skrevet

Det ble en tilsynelatende frisk og aktiv gutt <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...