Heidi87 - 11.01.10 *påovertid* Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Er det noe alle får? Eller må man ringe og avtale selv om man skal ha det eller ikke? Er førstegangs, så litt spent på akkurat det der. Skal forresten føde på A-hus, noen som har erfaring med hvordan det fungerer der?
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Dette er mitt andre svangerskap (to forskjellige sykehus) og jeg har aldri fått tilbud om fødselssamtale. Trodde det var noe man fikk dersom man har fødselsangst? Vet forresten ingenting om A-hus.
Heidi87 - 11.01.10 *påovertid* Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2009 Oki, jammen daså Takk for svar
Bromelia Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Fødte på gammle ahus for 3 og et halvt år siden. Fikk ikke noe tilbud om samtale der. Syntes at jeg fikk masse info på fødselsforbredende kurs der, samt hos jordmor på kontrollene.
milliemor :) Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Jeg fikk brev fra sykehuset samtidig som innkallingen til ordinær UL at man kan ringe sykehuset i uke 32-36 for å få fødselforberedende samtale + omvisning om man ønsker.. det er et tilbud jeg vil benytte meg av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå