MaYi Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Vet ikke hvilket kjønn jeg har i magen min,og nå skal barnerommet males. Har bestemt meg for en type grønnfarge tror jeg,men ikke for mørk. Noen som har tips om noen fine grønnfarger,som passer til både gutt og jente?
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Malte det første rommet til guttungen grønt, det var kjempevanskelig å finne farge. Et tips er å se på store fargeprøver, ikke sånne små lapper, men a4 eller a5. Da ser du bedre. Burde ha med slike hjem og henge opp på veggen for å se. Vi var ikke flinke nok, og den vi valgte ble litt for mørk selv om prøven ikke så sånn ut i dagslys. Fargen "slukte" lyset i rommet. Nå har guttene (som nå er 2 stk) en lysere grønnfarge som heter glass, den er ganske fin.
Bromelia Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Vi har en veldig pen, lys og dus grønnfarge på datteren vår sitt rom som heter våryr. Vi liker den veldig godt. Går veldig fint til rosa som er hennes yndlingsfarge, men den passer til lyseblått, grått og hvitt også
MaYi Skrevet 16. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2009 Har nå sett på mange bilder på nettet,og har fallt litt for en lyseblå farge også... En som heter Aladdin fra sens. På et bilde var det noen som hadde denne fargen,også hadde de detaljer i rosa og det var kjempefint! Hadde ikke så lyst å male rommet blått siden jeg ikke vet hva jeg får,men nå ble jeg jaggu meg usikker gitt.....
gutteklubben grei Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Lys lavender, lys grønn og eggehvitt er nydelig sammen, og kjønnsnøytralt ;-)
Gjest Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Jeg valgte å gå helt hvitt, med lyseblå interiør og masse kule vegg-klister! Hadde veldig lyst å male i blått/rosa, men fant ut at det er mye enklere å ha det litt nøytralt. men det var veldig mye fine tapeter!
miemamma Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg vurderer å male en vegg selv i grønn, det finnes en kjempefin grønnfarge som heter grønnslør, vil absolutt anbefale den. Har hatt den på soverom før, lys og behagelig grønnfarge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå