trolly Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Ser at pulveret skal blandes ut ved 50 grader. Hvordan gjør dere det? Blandemetoden? i såfall - hvordan får man 50 grader når man skal lage 200 ml melk? Noen som bruker termometer? Kan Hipp blandes ut ved 40 grader (hudtemperatur), eller blir det baktierievekst av det? Håper noen kan svare!!!
3småtroll♥ Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Hmmm... har alltid blandet det i riktig temp for gutten min jeg! Altså ikke ved 50, men kanskje 40? Tror ikke det er vanlig å bruke termometer;) Smaker på melken jeg da, så kjenner jeg om det er passe temp;)
trolly Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2009 Hmm, men er litt spesielt med 50 grader da...er jo ikke drikkepemp det.. Bruker NAN nå og da er det jo så enkelt med hud/drikketemp... HI
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jeg blander i drikketemperet vann. Hvis jeg ikke tar helt feil så mener jeg at grunnen til at man skal blande ut i 50 grader er fordi den ikke skal klumpe seg. Jeg har iallefall ikke tid til å vente på at den skal bli kald nok når junior er sulten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå