Gå til innhold

Tror vi må ha supergener, jeg ;-).....


Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi som nå er blitt 16 mnd, har enda ikke vært syk en eneste gang i hele sitt liv!! *bank i bordet* Det er jo ganske unikt, eller?? Hun begynte i barnehagen i august, og jeg forventet masse sykdom, men nei da, hun har ikke snottenese en gang!?

Synes alle rundt oss har syke barn omtrent hele tiden, mens vi ikke har en eneste sykedag i år. Ikke storebror på fem år heller. Han har hatt vannkopper og feber et par ganger, det er alt...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var min gutt også, så det er noen der ute :) Han fikk vannkopper som 6 åring, er nå 10. Ellers har det vært fint lite sykdom. Og klager ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...