Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 jenta mi som nå er blitt 16 mnd, har enda ikke vært syk en eneste gang i hele sitt liv!! *bank i bordet* Det er jo ganske unikt, eller?? Hun begynte i barnehagen i august, og jeg forventet masse sykdom, men nei da, hun har ikke snottenese en gang!? Synes alle rundt oss har syke barn omtrent hele tiden, mens vi ikke har en eneste sykedag i år. Ikke storebror på fem år heller. Han har hatt vannkopper og feber et par ganger, det er alt...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Sånn var min gutt også, så det er noen der ute Han fikk vannkopper som 6 åring, er nå 10. Ellers har det vært fint lite sykdom. Og klager ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå