Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 favoritt musikken deres? Et lite antropologisk studium der jeg ønsker å se om det dukker opp noen overraskelser;). Er litt forutintatt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Love actually Og favorittmusikken min er veldig sammensatt.. Liker godt gammel rockemusikk. Elsker The Who, Beatles osv.. Og så digger jeg operametal!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Star Trek, Harry Potter, LotR. Leonard Cohen
Tante Bassa Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 De beste filmene: A Beautiful Mind (Et vakkert sinn) The Chawshank Redemption (Frihetens regn) The green mile (Den grønne mil) Har ikke noe favoritt musikk. Hører på det meste, utenom jazz og blues.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Favorittfilm er LotR (alle) og American History X. Musikksmaken min er meget delt.. Favorittene mine er Ozzy, Katie Melua, Hellbillies, CC cowboys, Janis, Paradise Lost og Pantera
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Alt om min mor Whitnail and I Hører på jazz, latin, world, klassisk, Thomas Dybdahl, Madrugada, Jimi Hendrix, gammel Rolling Stones. Veldig variert, ikke så mye R&B, listepop.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Wow! Alt om min mor er en av mine favoritter også. Jeg er veldig glad i Pedro Almodovar. Whitnail and I så jeg for mange år siden og den gjorde veldig inntrykk på meg. Knallbra film. Er også veldig glad i gammel Rolling Stones og Madrugada også. Ellers liker jeg Joy Division, Pixies, Lamb, Calexico, Ben Harper, yea yeah yeahs, Nick Cave, Interpol, myyyye latin/spansk og mye annet. Morsomt at vi hadde så mye likt. Er fristet til å spørre hvor gammel du er og hvordan du har det hjemme/interesser, osv...Kanskje vi har mer til felles. Hilsen HI
cherry coke Skrevet 16. november 2009 #10 Skrevet 16. november 2009 De beste filmene: Pans labyrinth Fargo Resevoir dogs Death Proof/Planet Terror Og mange flere.. Musikk: Cohen, Cave, Buckley, Bowie etc Liker i grunnen alt fra Kiss til Dolly Parton.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #11 Skrevet 16. november 2009 Du er kanskje som meg mellom 30 og 40? Musikksmaken tatt i betraktning :-) Veldig glad i Almodovar, liker godt den siste og. Elsker stemningen, typene og interiørene. Ikke like gjennomført stil hjemme. Ser alltid noen filmer på film fra sør festivalen, synes uttrykket er mye mer interessant enn på main stream amerikanske filmer. anonym 22.51
AussieAnette Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 My life as a house. Anbefales på det sterkeste. Med han Hayden Christensen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 The Shawshank Redemption Gran Torino
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 LOTR trilogien, Convoy, Love Actually. Det er ihvertfall de filmene jeg liker best å se på.. Musikk: Ozzy, Black Sabbath, Kris Kristofferson, Depeche Mode, Steve Earle.. Hmm... Vanskelig å korte ned listen sånn. Men de 3 første er det jeg hører mest på.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #16 Skrevet 17. november 2009 FILM: The Shawshank redemption (Frihetens regn), What's eating Gilbert Grape, Indokina, Gudfaren, I'm not there (Bob Dylan), Brokeback mountain, Rød/Hvit/blå-trilogien,Il postino, La vita e bella, Cinema Paradiso MUSIKK: Madrugada, Coldplay, Kent, Beatles, Bob Dylan, Leonard Cohen, the Doors
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #17 Skrevet 17. november 2009 Flere? Har svart lenger opp. Interessant tråd
lavendelblomst Skrevet 17. november 2009 #18 Skrevet 17. november 2009 The butterfly effect, green mile, også digger jeg disney filmer, fountain. Musikk: Grieg, bethoven, mozart, pink floyd, sonata arctica.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #21 Skrevet 17. november 2009 Har nesten samme musikksmak som deg HI, men Whitnail and I er ikke min favoritt. Har egentlig ingen favorittfilm, liker britisk, syns Almodovar er ok. Leser heller bøker. Jeg er 34. Du da?
Lillepromp blir storesøster Skrevet 17. november 2009 #22 Skrevet 17. november 2009 Favorittfilmer: The green mile, Memento, Pan`s Labyrinth og til slutt en litt tullete....Borat! Musikk: Metallica, Tool, Deftones. Den største favoritten er Sigur Ròs:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #24 Skrevet 17. november 2009 Filmer: Sex and the city-the movie The Holiday Kvinnen i mitt liv Musikk: Liker mye forskjellig, men ikke sånn "spes" musikk, og ikke trønderrock, dansebænd og country. Hører endel på radio og på Voice på tv. Ellers liker jeg Kaizers orchestra, Eva Cassidy, Madrugada, Vamp, REM, Coldplay....mm Tipper jeg ikke overrasket deg så mye HI
mammantilverdensbestebarn Skrevet 17. november 2009 #25 Skrevet 17. november 2009 De beste filmene jeg vet om er: Frihetens regn og Changeling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå