Elsker jenta si<3 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Ser på Unicefs fadder-verving på TvNorge, og griner og griner og griner... Hehe,må nesten le av meg selv:P Men det smerter så sinnsykt i mammahjertet mitt å vite at det finnes så utolig mange barn som lider i verden=( Skjønner bare ikke at det går ann!!! =(
BellaSuz Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg griner av nesten alt jeg....sånn er det å få barn. Føler jeg har gått fra en "kald" person som ikke enset saker om barn i vanskeligheter før, til å sippe av Extreme Makeover Home Edition USA, Cæsar, Grey's...u name it. Før, likte jeg ikke barn noe særlig, synes de var utrolig irriterende (sant, noe kan jo fortsatt være sånn i mine øyne), men ELSKER min egen mer enn annet. ALT som har med barn i vanskelige situasjoner å gjøre, får meg til å grine på 1-2-3. Sånn er det når mammahjertet har begynt å slå:-)
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Ja noe har skjedd med meg å etter å ha fått barn. Ikke det at jeg ikke reagerte på triste saker tidligere, men føler at jeg reagerer enda sterkere nå. Som da de viste bilder fra Aids sykehuset som Sissel Kyrkjebø besøkte. Det lille barnet i hjørnet som hadde mistet begge foreldrene sine og var så trist. Jeg begynte å tute. Jeg tenker hvor heldig jeg selv er og ikke minst mitt eget barn som forhåpentligvis kan vokse opp i et trygt hjem, frisk og få masse kjærlighet og omsorg. Verden er dønn urettferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå