Gå til innhold

Trenger noen svar eg :S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å ikke føle noe som helst "bånd" mellom deg og den lille i magen ? :S Eg føler nemmelig ingenting ... ikke at eg gleder meg til å se hun eller noe :( ..... Fy faen :S Er eg unormal ? :S

Eller er dette normalt ? :S REDD !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du er normal jeg.Men vedvarer det etter fødslen ta kontakt med lege.

Du kan ha en svangerskapsdeperisjon så vis du føler at alt er galt osv ville jeg vurdert og ta kontakt med noen.

Skrevet

Følte ikke noe med nr 2... Men det blir sterkere... Lover deg... Elsker barna mine like mye den dag i dag :-)))

Skrevet

Ikke jeg heller, så da er vi i hvert fall to. Er det ditt første barn? Jeg venter nummer tre og har hatt det slik i alle svangerskapene. Er ikke bekymret i det hele tatt, vet jo at jeg vil bli like glad i dette barnet når det først kommer ut.

Ikke bekymre deg du heller, stol heller på at følelsene følger når de skal. Og det trenger slett ikke være i det øyeblikket du får babyen på magen, det kan komme krypende litt over tid. Men plutselig skjønner du at du er så glad i barnet ditt at du får fysisk vondt og føler for å polstre hele verden:)

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Sånn hadde jeg det med nr1. Fikk et umiddelbart bånd med en gang hun kom ut, ble helt overlykkelig. Samme med nr 2&3. Liker retto g slett ikke å være gravid, får ikke noe følelser for barna i magen. Men elsker å være mamma!

 

Og jeg fikk høre det er helt normalt å føle det sånn..

Skrevet

huff, dette er ikke lett, men ikke så uvanlig..

 

Jeg fikk nr 1 på brystet og lurte på hva i alle dager jeg skulle gjøre med dette her. Tok lang tid før jeg skjønte at jeg elsket det lille nurket og ikke ville leve uten det for alt i verden..

 

Trodde faktisk at alle med engang de så den lille bylten sin bare skrudde på morskjærlighet-knappen og at alt kom så naturlig..

Det stemte ikke for meg og jeg trodde jeg var helt rart og merklig siden jeg ikke fikk disse følelsene, men så kom det etterhvert frem at det var mange av oss..

 

En annen ting jeg aldri hadde sett på som et problem var det å amme. Ble jo litt overrasket over hvor vondt det var i begynnelsen.

 

Til mitt forsvar så var det ting jeg tok som en selvfølge og det var det visst ikke.

Skrevet

Høres helt normalt ut. Ikke stress med det.

Skrevet

heysann .. jah det er mitt første barn...

Takk for svar alle sammen :D Føler meg liksom litt lettere no:D Trodde eg var helt på bærtur eg no ...... Så hjalp masse med svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...