Gå til innhold

Smerter i nedre del av magen....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som menssmerter, småen er veldi aktiv for øyeblikket men vert veldi rolig de siste to dagene..

Hi

Skrevet

Hei :)

Jeg venter også januar baby. Har de siste dagene hatt masse menssmerter i nedre del av magen, spesiellt på v.side. Var hos legen på fredagen, å han kunne ikke gi meg svar på hvorfor jeg har disse smertene. Alle prøver så bra ut, å jeg har ingen åpning eller noe sånt. Men det er utrolig ubehagelig, spesiellt om nettern, da er det værst.

Aner ikke hva det kan komme av, men lege sa at sålenge jeg kjenner liv daglig, å ikke har noe blødning eller vann-avgang så skal jeg ikke bekymre meg.

Om du bekymrer deg så må du ta kontakt med JM eller lege, så de kan få sjekket at det ikke er noe på fære :)

Skrevet

Jeg har en rar utflod, inni er det hvite flak på en måte.. Men hver gang jeg er på do så kommer det væske ut som ser ut som melk uttynnet i melk.. Sorry detaljer, prøvd sopp kur for legen TRODDE det var det, men det hjalp meg heller lite.. Vet ikke hva det kan være, det lukter ikke noe..

Vert veldi stressa idag, kan være det er det som gjør at jeg har menssmerter....

Skrevet

hmm.. har hørt at utfloden kan forandre seg veldig i svangerskapet, men jeg skal ikke si for sikkert hvorfor den gjør det.

syns du skal ta en tur til lege eller jm for å få det sjekket. Det ville jeg gjort. :)

Skrevet

Har vert hos legen med det, men fikk ikke noe hjelp utav det hun bare så på det og sa hun trodde det var sopp.. Prøvd kurer men hjelper ikke, var hos henne igjen på fredag men hun ville ikke en gang se, og sa det gikk seg vel til og jeg fikk prøve en sopp kur til... (?)

Vurderer sterkt å bytte lege.. For hun er mer opptatt av å snakke i telefonen når jeg er der.. Føler ikke hun hører..

Skrevet

For en lege, ja hadde jeg vært deg så ville jeg byttet tvert. Desverre er det så mange leger som ikke skulle hatt lege-lisens.

Er selv endel plaget med sopp, å fikk beskjed av JM om at jeg burde sove uten truse, gå med vide bukser og ikke bruke truser som strammer. Samt unngå såpe og truseinnlegg. (det siste er jo ikke så lett når man er veldig plaget).

Jeg har merket at jeg får utbrudd når jeg stresser. Hvis jeg gleder meg mye til noe eller skal noe spesiellt så slår det aldri feil at jeg får sopp utbrudd. Ufattelig irriterende, å ingen kur hjelper på meg heller.

Får bare satse på at det blir borte av seg selv etterhvert :)

Har du prøvd å lese litt på nett om hvordan fostervann ser ut? Kan jo være at du lekker eller noe sånt? Hadde ringt føden å spurt de.

Skrevet

Har tenkt om det kan være forstervann ja.. Skal på vekstkontroll og JM om 2 uker, har gått så lenge med det nå at jeg tror ikke det gjør noe om jeg går litt til.. Vis det blir verre får jeg ringe føden...

Lest om det ja, det kan passe også, men så vet jeg liksom ikke helt heller.. Det er helt hvitt men så uttynnet at det ser ut som melk som er blandet med vann...

Skrevet

krysser fingrene da for at du ikke lekker forstervann. Leste på nettet at forstevann skal være helt klar tynn veske som lukter søtlig. Kan være litt grønnlig iblandt, å da kan det være tegn på infeksjon.

Skrevet

Har også lest det, tok det opp med legen.. Men hun utelukket det helt uten å en gang se.. Så jeg får ta det opp på sykhuset eller hos JM :)

Tusen takk for svar .:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...