Gjest Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jenta vår på 13 mnd har hatt veldig varierende temp de siste dagene. Helt fra nesten 40 til nå som den er 35.8. Hun ble helt hvit i ansiktet. Synes det er litt merkelig, og skal ta henne med til legen i morgen. Prøvd å sjekke på nettet om man skal gjøre noe spesielt når feberen går den andre veien. Hun hoster og er tett i brystet, men ikke værre enn at almentilstanden er grei (hun tusler litt rundt og drikker greit). Skal man pakke de mer inn? Jeg vet at dette ikke er noe legeforum, men greit å høre andres erfaring. Ringer såklart legevakten hvis jeg blir veldig bekymret.
Dronningen! Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Oj, det var stort sprang! Bruker du rektal eller øretemp
Gjest Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Rektal- Det skal sies at hun ikke har hatt høy feber i dag, men fikk lav temp i kveld hvor hun var veldig blek. (det var derfor jeg måtte sjekke tempen, for hun så dårlig ut men virket ikke varm...)
Dronningen! Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Om den tempen viker veldig fra normalen ville jeg ha tatt en tlf.... Lykke til
Gjest Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Hi,har du snakket med legen?? Hva sier han?Hvordan går det med jenta di nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå