Gå til innhold

Til alle som klager på svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste dere at de fleste menn velger ei dame som minner dem om deres egen mamma?

Noe å tenke over for oss alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer ikke, hvor får du det fra? Faktisk kvinner som velger menn som minner om fedrene sine, ikke omvendt..

Hilsen en som har masse å klage over, men har respekt nok til ikke å sverte svigers på et slik forum..

Skrevet

Ikke så lett å svelge den der.

Heldigvis var min svigermor kjempekoselig.

Skrevet

Det stemmer også at hundeeiere ligner på hundene sine.

HI

Skrevet

Bryr meg langt oppi en viss plass!

Jeg vet jeg blir en god svigemor med tanken på det skrekkeksempelet jeg har hatt!

Er en grunn til at jeg har rømkt fra forholdet + noen flere.

Skrevet

Det er faktisk helt sant... VI kvinner har en tendens til å finne dem som er lik våre fedre også..

I mitt tilfelle stemmer det overhodet ikke da min far er en psykisk syk alkoholiker..

Men mannen er lik broren min da..

Skrevet

Fenomenet kalles sexual imprinting.

Skrevet

Så flott at jeg digger svigermoren min da!

Men dessverre er vi så ulike som vi kan bli, hun er snill, tålmodig og gavmild. Jeg er en gjerrig hissigpropp! Med andre ord minner jeg mer om min svigerfar! :o(

Skrevet

Altså, se på Kronprins Håkon Magnus og Mette Marit. Hun er utrolig lik folket til kongefamilien. Spesielt tannstillingen/smilet!

Hun er enormt lik Sonja som yngre, bare at hun har en annen hårfasong.

Skrevet

Det er kanskje derfor mange er sinna på svigermora si. Fordi hun er så lik dem selv, at de ikke kan fordra det. Mange er jo ganske ufordragelige.

Skrevet

stemmer bra her - begge veier...

jeg ligner MYE på hans mor, ikke av utseende, men verdier og måte å være på...

han er veldig lik min far.. :)

Skrevet

Ikke så rart hvis man har hatt en trygg og god oppvekst med gode foreldre. Da er det ikke rart man velger det samme.

Mannen min ligner ikke på pappa. Og jeg ligner ikke på hans mor. Men eksen min sin mor og jeg var veldig like.

Skrevet

Mener du utseendet, personlighet, eller begge deler?

Skrevet

Tja... En mann kan ha vært sammen med to vidt forskjellige kvinner. Det han min. Vi finnes ikke like i det hele tatt. Hvem av oss som minner om svigermor vet jeg ikke, men mulig det er hun som gjør det i og med at de begge favoriserer, men jeg har ikke noe å klage på ang svigermor. Hennes valg fører til hennes skjebne og det er ikke mitt problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...