svirrehodet Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 vi spiser middag kl 17, og poden legger seg kl 19.. da er det jo for mye med grøt kl 18:30, eller?
wirre;o) Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Det kommer vel anpå hvor stor middagsspiser han er.
svirrehodet Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2009 han kan trykke i seg til det uendelige, så vi prøver å begrense litt.. men han får et middagsglass (fra 8 mnd, han er straks 11) og gulerot eller en kjeks etterpå...
erteposen + 4 Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Nei, det er jo vanlig det. De færreste får jo middagen på bordet før.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Spiser middag mellom kl. 16-17 som regel:)
solita 06 Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Jeg pleier å tilby noe lett, litt yoghurt, fruktmos e.l. så bestemmer han om han vil ha noe. I dag ville han ha litt ris og kylling, rester etter middag. Vi spiser og ca kl 17 og han legger seg ca 19.30.
3småtroll♥ Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Vi spiser i 16-tiden, men da er ikke lillemann så sulten da de spiser kl 14.00 i barnehagen. Han sitter selvsagt med oss ved bordet og spiser noen ganger litt andre ganger mye;) Han legger seg kl.18.00 så hvis han spiser godt til middag får han bare en flaske med melk til drømmehagen;) Spiser han lite til middag blir det havregrøt og flaske til kvelds. Han spiser foran tv`n da så han skal rekke å både se litt på tv for å roe ned og spise før han skal legge seg....
Sylteflesk Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Vi spiser middag kl 18, spiser ingenting etterpå.
Mom2Two Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Vi spiser en gang mellom 18 og 19, noen ganger senere. Ingen som spiser kveldsmat her.
Fire småtroll Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Vi spiser middag klokka fem, og minste på 9 mnd spiser litt igjen mellom halv syv og syv (rett før hun legger seg). Hun spiser ikke så mye til kvelds da, kanskje en banan og en kornmokjeks, noen ganger grøt.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 Vi spiser i 18tida. Guttungen spiser litt etter barnehagen og litt til kvelds om han er sulten. Det varierer litt. Vi andre spiser kvelds i 22-23tida:)
Spanskeflua Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 Vi spiser middag SENEST klokka 16 til vanlig. Da rekker vi både et melllommåltid samt kveldsmat før barna legger seg i 20.30-tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå