Gå til innhold

Juleverkstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

På laurdag skal eg, mamma, mine to søstre og kona til bror min ha juleverkstad. Med ungane på dagtid, og berre vi voksne om kvelden.

Kvelden er grei, vi har alle vår å halde på med. Men eg veit ikkje heilt kva vi skal finne på med ungane?

Tenkte at vi kunne bake kakemenn, men vil gjerne ha ein aktivitet til. Det må passe for barn frå 18 mnd til 4 år.

Har du gode idéar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la de male på lerret, kan bli kjempefine julegaver til oldeforeldre, besteforeldre ol.

Kan være lurt å grunne lerretet i 1 farge før ungene får slippe til når de er såpasss små.

Kanskje det går ann å bruke fingermaling på lerret(har ikke prøvd det,så det vet jeg ikke)

Husk å ta massevis av bilder av ungene underveis.

Skrevet

Mine har malt på lerret nokre gongar før, men det er jo alltid kjekt å få søle med maling... Takk for tips, skal ta det opp med "juleverkstadkomitéen" ;-p

Tar forresten alltid masse bilete, fotografutdanninga har gjort meg miljøskadd ;D

Skrevet

Hva med å lage julekort, kjøp papp i rødt og grønt f.eks å la barna tegne på korta eller ta på juleklistremerker f.eks.

Så kan jo dere voksne skrive på kortene ;)

Skrevet

Å de kan male på isopor hjerter eller bjeller, tre ekser eller esker f.eks.

Barna mine har malt isiporhjerter røde som vi har hengt opp i rødt silkebånd, det blir så fint ;)

Skrevet

Slett ikkje dumt det heller!

Huskar då eg gjekk i barnehagen og det var advent. Då fekk eitt barn kvar dag dyppe ei isoporkule i raud eller blå maling og drysse over med gull- eller sølvglitter. Syntes den kula blei SÅ fin, sikkert like fine no om dagen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...