Gå til innhold

Finner hjertelyd 2 steder. Håper noen vet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn monitor fra forrige svangerskap. Lå her nå og i ene hjørnet nesten ved den venstre eggestokken slo det inn. Bare for moro så dro jeg den over til andre siden litt forbi navlen til høyre og da kom den inn igjen. ca 5-6 cm kanskje unna de plassene. De lå på 140-150 slag så veit det ikke var min puls. Kan det være samme baby `? Hvor presis må man treffe? var sånn igår og..litt nærvøs her, men kan jo hende det er normalt. Er ca 14-15 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi er i uke 14 og gjorde akkurat den samme oppdagelsen i går, så jeg har ikke svar på spm ditt før jeg har vært på ordinær UL, men da har jo du vært der alt :) Kan jo være vi ruger på dobbel lykke? :) bare veldig glad for at det er liv jeg da, veldig betryggende ettersom det er leenge og vente på UL :)

Skrevet

Oki:) Ja, ble litt skremt selv om jeg er veldig glad for liv:) Men kan jo hende det er normalt og :) Trodde det var liksom det var ett punkt man traff. Var liksom såpass stor avstand. Flytta den frem og tilbake og det var begge steder begge gangene. Er det noen andre med 1 baby som fant den flere steder?

Skrevet

Hvis du får hjertelyd lytter lateralt fra både venstre og høyre side kan du meget vel være gravid med tvillinger. For å finne dette ut mer presist må du lytte og telle pulsen nøyaktig fra begge sider. Hvis det skiller mer enn 5 slag så er sannsynligheten for tvillinger meget stor. Gratulerer som tvillingmor. Tvillinger er lik dobbel glede:-)

Skrevet

Hm.litt dum nå men...latteralt hva er det?Der er heeelt i ene hjørnet,nesten v hoftekulen på en måte på venstre, men ikke fullt så langt til høyre den andre lyden. men forbi navlen til høyre om man tenker på navlen på midten. Men livmora er jo ikke så høyt opp ennå. Skal prøve og sjekke en gang til jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...