¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jer er 22+3 i dag og har hatt det veldig vondt i ryggen i nesten 2 uker nå. Har smerter kun når jeg sitter, spesielt mens jeg kjører bil. Bare på høyre siden mellom ribbeina..Hva kan dette være? Skal til legen om en uke, håper det finnes noen terapi som kan hjelpe..Har hatt bekkenløsning ved forrige svangerskap,men dette er enda mere vondt. Noen som kjenner seg igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå