Gå til innhold

farge på urin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere og hva venter dere?

Det sies vel at lys farge blir jente og sterk gul blir gutt... men stemmer dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. her har det vært mange rare farger .. Lyse, mørke og knall rød (da var det en del blod i urinen vel og merke)..

Ligger hvertfall en gutt i magen da :)

Skrevet

Handler ikke fargen på urinen mer om hvor mye man har drukket? Mørk farge=lite væske, lys farge=mye væske.

Skrevet

Hmmm.. Jeg har veldig sterk gul urin.. Vet ikke kjønn da.. :P Jeg trodde det kom av noen gule urinveistabeletter.. :P Men om det betyr gutt, så er jo det fint. :)

Skrevet

Er vel som hun over her sier, væskeinntaket som avgjør fargen. Konsentrert urin er mørk, har du drukket rikelig med væske er den lys.

Skrevet

hahaha, den var bra....

hvis fargen på urinen skal avgjøre slikt så har jeg maaaaaange pasienter på avdelingen som venter guttebebiser;) lol

Skrevet

Sant det, og hva du spiser\drikker har og veldig mye å si på fargen på urinen.

Skrevet

Ja, det er vel heller hvor mye man har drukket som avgjør fargen på urinen. Jeg pleier å ha nesten klar urin fordi jeg drikker mye vann i løpet av dagen. Når det er sagt så er den blitt litt mørkere etter at jeg ble gravid, og jeg venter gutt, så kanskje det er noe i det likevel :o)

Skrevet

Er enig at fargen på urinen viser hvor mye eller hvor lite du drikker,men må samtidig si at jeg drikker ca 3-4 liter vann om dagen,men fremdeles er urinen min høvelig mørk. Har lurt en stund på hva det kan komme av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...