Luna** Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Såg akkurat reklamen på tv2 for Lifeline gravid. Noen som ahr blii anbefalt det?
mabel Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Ble anbefalt det av en venninne og av dama på apoteket. Den sørger for at du får i deg alt man trenger av næringstoffer som vi får for lite av gjennom kostholdet. Kjør på! jeg har allerede begynt på min eske.
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg tar ogsaa den, men sliter skikkelig med de store hvite tyggetablettene! De smaker jo helt forferdelig!
Frøken ufryd Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Kjøpte den i dag, men fikk høre at det er blåbærtabletten man skal tygge, ikke mineraltabletten som er den store hvite?
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Hvem har sagt til deg ingrid.hugas at det er blåbærtabletten som skal tygges? Håper ikke du fikk den informasjonen på apoteket!! 1 pose inneholder: 1 vitamin/blåbær/ mineraltablett 2 omega- 3 kapsler 1 makromineral tyggetablett Er enig at tyggetabletten er grusom å tygge, kan derfor deles og svelges dersom man har problem med å tygge den. Det viktigste er at vi får i oss vitaminene og mineralene
nicki82 Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Hehe..morsomt..jg har ikke funnet ut av de tablettene heller, så jg svelger de bare... Sambo mente at det var den blåe man skulle la smelte på tungen....jg gikk rundt med den blåveisen på tunga i et helt døgn!!! Det fristet ikke til gjentagelse, for å si det slik ...hehehe Da kommer jg til å tygge den hvite tabletten imorgen...: )
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Takk for tipset Anejac! Naa bare delte jeg den, aa da gikk det greit Trodde det var en grunn til at vi maatte tygge den jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå