MJ<3 Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Tatt julevasken på kjøkkenet. Tok 4 timer ca. Men nå er det gullende rent!! Begynte på badet men tar nok resten av det imorgen:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Sløva på sofaen og spist MASSE godis ;-) Ikke rart jeg legger på meg sånn som jeg stapper i meg og sitter rolig hele dagen...... hmmmm
Gjest Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Vært på besøk hos lillebror i dag (han bor ca.5 mil fra meg). Kaffe, boller og fjelltur med hundene. En topp dag:)!!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Lagt på sofaen og grått av slankekrigen. (jepp jeg er rar)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Sov til halv 9, var på jobb fra halv 10 til halv 2 (kort dag i dag), har tatt bussen til svigers, der lillegull har vært i dag, spiste middag og drakk kaffi der, ble kjørt hjem, har bada og lagt vesla, sitter nå å forbereder morgendagens arbeidsdag, mens jeg samtidig surfer og har tven på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå