eja Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg har den siste uka hatt noe som ligner på sommerfugler i magen. Det er nesten litt ubehagelig, for det kjennes nesten som det klør, og noen ganger tror jeg det er utenpå magen, før det viser seg at det er inni. Jeg har tenkt at dette har vært luft, eller et eller annet annet, før jeg leste i svangerskapsheftet jeg fikk av legen, og leste at de første tegn til liv kunne kjennes ut som bobling i magen. Noen som kjenner det igjen? Det dukker opp over hele magen, både midt på og på sidene, langt oppe og langt nede. Hvis det er den lille inni der som sparker og vrir seg så blir den irriterende kløen straks litt mindre irriterende :-) Er forresten 17+4.
klar for mammarollen Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Hei. Er nå 18+6 og kjenner spark, og noen ganger føles det som en sommerfugl som flyr rundt derinne. Kjente de første antydningene til dette når jeg var 17+1 men var da veldig usikker på hva det var, føltes litt som bobler som du skriver. De siste dagene har jeg kjent mer og mer spark og litt sommerfuglkribling, og er nå sikker på at det er babyen. Kan kjenne sparkene på utsiden om jeg holder hånden på magen. Samboeren min kjente det til og med i helgen. For meg høres det ut som de første sparkene, og at du har mye å glede deg til. Jeg har kjent det flere ganger i dag og nyter det
eja Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 Å, så gøy å høre. Synes jeg kjenner mer og mer av denne kriblinga, så kanskje det dukker opp noen ordentlige spark snart. Fantastisk :-D Kos deg!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Høres litt ut som det jeg kjenner det der=) Bare at de ikke er over hele magen, men nederst. Og jm har konstantert at dette er babyen som gir lyd fra seg. Gled deg masse, husker min første gang jeg merka spark med 1 mann. De var noe av det største og det merkeligste jeg hadde opplevd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå