Mrs. X Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Vil ha litt variasjon og inspirasjon. Så hva bruker du i din grønne salat?
3småtroll♥ Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 crispi salat, rød løk, litt agurk, tomat Det er standard. Så har jeg gjerne i kokt egg i skiver eller fetaost og hvitløkskrutonger. Kommer jo an på hva vi skal ha salaten til;)
StorkeMammaen Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 I tillegg til det vanlige så varierer jeg med: neper løk fetaost krutonger avocado - har som regel det i. krutonger eple
Tante Bassa Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Mye av det samme som de over her, men jeg bruker også salatbønner.
Gjest Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Har alt det standard greiene i, men frisker den litt opp med druer, litt småhakket appelsin og hakkede valnøtter eller cashewnøtter. Skal salaten være tilbehør til "smaksfattig" middag, har jeg i litt vårløk, rødløk og osteterninger.
GuttemammaX3 Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Dette er ingrediensene til min favorittsalat: Hjertesalat og ruccola soltørket tomat sukkererter avokado cherrytomater fetaost, med litt av oljen fra fetaosten blandet i salaten og litt salt mmm....
GuttemammaX3 Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Glemte pinjekjerner, det er viktig, enda bedre om de ristes litt i pannen først:)
Gjest Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 3-5 typer salat Rød løk Avocado Ristede pinjekjerner Revet parmesan Balsamico-dressing
Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 16. november 2009 #10 Skrevet 16. november 2009 Det vanlige standardinnholdet som mange nevner, pluss at jeg av og til skjærer opp vanlig hvitost i terninger og tar i det, samt hvitløk i sånn marinade- enten på glass eller fra den salatdisken som meny har.
Gjest Skrevet 16. november 2009 #11 Skrevet 16. november 2009 en veldig enekl og god er: løk og tomat i skiver, litt salt og pepper , liten dæsj eddikk og olivenolje på :-) Prøvde å ha spinat også i for litt siden, var godt det også...Kokte den først...Da hadde jeg hvitløk i også tror jeg... Ellers lager jeg bare sånne helt vanlige, tar det jeg har i skapet....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. november 2009 #12 Skrevet 16. november 2009 hihi.. morsomt at du skulle si balsamico teline... knut nærum sa nemlig i selvhjelpsboken sin for folk med for høy selvtilitt at sosionomer og lærere hadde balsamico på alt... hehe
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 16. november 2009 #13 Skrevet 16. november 2009 har oppi oppkuttede epler, og fetaost pakninger (marinerte) med oliven og hvitløksfedd i. Nam!
Nå da? Skrevet 16. november 2009 #15 Skrevet 16. november 2009 Krispy salat Rød løk Cherrytomater ristede pinjekjerner Bacon Mango Pastaskruer Parmesanost evt fetaost Italiensk dressing eller Balsamicodressing. Foccaciabrød Juice og Farris
Gjest Skrevet 16. november 2009 #16 Skrevet 16. november 2009 isberg salat agurk paprika rødløk mais cashewnøtter(best med salte) noen ganger hvitost i terninger evt. ananas
Cat.68 Skrevet 17. november 2009 #17 Skrevet 17. november 2009 trippel sallat= rucola,hjertesallat,og rød lollo. akurk tomat mais ferske champinjonger purreløk sukkererter pinjekjerner en liten nyve med maldon salt litt peppermix og en dasj olivenolje med sitron. Ibland har jeg også i kikerter eller røde/brune bønner
Lea Laus Skrevet 17. november 2009 #18 Skrevet 17. november 2009 Salat ruccola ost carlottløk chili italiensk dressing stekt hamburgerrygg i biter (salt og godt og mye sunnere enn bacon)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå