...venter... Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Ser på andre innlegg at det er noen som venter nr 3. her inne. Hvem er vi egentlig? Jeg er en veldig fornøyd to-barns-mor, som lurer veldig på hva vi har gjort nå...får hele tiden høre at den største overgangen på barneantall er fra 2 til 3... Våre to jenter er 3 og snart 2... Ser for meg travelt, men gleder meg veldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monnnna Skrevet 16. november 2009 #2 Del Skrevet 16. november 2009 hei, eg og venter nr 3 den 10 juli=) Glede meg masse til å få tre unger=) Har fortalt det til dei to me har på 5 og 8 år, dei må jo vaksinere seg denne veka siden eg ikkje kan gjere det enda. Dei gleder seg kjempemasse=) Er 7+4 veker på vei no=) Er veldig kvalm heile dagen, men det var eg jo med dei to første og, så det er jo verdt det, heldigvis=) Eg er veldig glad eg blir ferdig med fødselen til ho minste skal begynne på skulen. Trur ikkje det blir alt for travelt siden mine to er så gamle, dei er kjempeflinke til å hjelpe til i huset med å tømme oppvaskemaskinen og legge sammen handkler=) Eg er ei stolt mamma=) Lykke til med magen=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Del Skrevet 17. november 2009 jeg venter overraskende nr 3.. ble alene mor for noen uker siden, så det er litt lite passende.. men men har ei på 4 år og ei litta på 7 mnd.. får med andre ord litt å henge fingrene i.. babydaddy er hjemme i usa, men vi har kontakt, og så får bare fremtiden vise hva som skjer er idag 5+1 og har termin 22 juli, men får planlagt ks en uke eller to før:) masse lykke til, dette går nok fin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol-77 Skrevet 17. november 2009 #4 Del Skrevet 17. november 2009 Venter nr 3 19 juli:-) Jeg har to gutter fra før på 7 og 9 år. Nå er de blitt så store, så det skal bli rart å få en liten igjen! Har ikke sagt det til de enda, vil vente lengst mulig, så ventetiden ikke blir så lang for dem. Vi snakkes nok en del her inne fremover:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M@msen Skrevet 17. november 2009 #5 Del Skrevet 17. november 2009 Nr 3 i magen her også Har to gutter fra før, 5 & 3 år, og gleder meg veldig til en baby igjen, vist blir det travle dager, men gleden blir også større:) har ca termin 21 juli, hadde en SA i oktober så er usikker på terminen, skal på tidlig UL for å finne ut av det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morline03 Skrevet 17. november 2009 #6 Del Skrevet 17. november 2009 Hei! Jeg har også to fra før. En jente som blir 6 om en uke og en gutt som blir 2 i januar. Det blirk kjekt med en til! Travelt, men det går seg vel til! Jeg er 6+1. Har termin 14.juli. Skal bli deilig med sommer barn ettersom jeg har to vinterbarn. Ikke så lett å gå høygravid om vinteren. Ingen jakke som passer! Lykketil til alle sammen! Dette blir bare kjekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trebarnsmor... Skrevet 17. november 2009 #7 Del Skrevet 17. november 2009 Hei, jeg venter også nr tre - 26. juli er foreløpig termin. Veldig ferskt med andre ord! Jeg har en jente på 7 og en gutt på 4. De rekker nok begge en bursdag til før denne babyen kommer! Litt skummelt, nå som det begynner å bli veldig "behagelig" med de to vi har. Men utrolig koselig, og vi er veldig glade!!! Lykke til alle sammen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-68mamma Skrevet 17. november 2009 #8 Del Skrevet 17. november 2009 Venter også nr.3. Har to på 6 og 3 fra før. Tenker også mye på om det vil bli kaos i vår harmoniske hverdag nå, men håper det vil være en berikelse for alle med et familiemedlem til. Har hatt en del trøbbel med bekkenet med de andre to, så ser for meg at det kan bli en slitsom innspurt med tredjemann i magen og to fra før -men da er det godt at innspurten kommer på vår/sommeren - og man iallefall ikke skal sloss med snø og slaps og kulde og glatta :-) Har ett sommerbarn og ett vinterbarn fra før - syntes det var best å få barn på sommeren, (selv om våren hadde vært optimalt, men det fikk vi ikke til å klaffe denne gangen heller) selv om det kan bli veldig varmt i juni/juli - både å gå og vente og på selve sykehuset. Slipper iallefal å kjøpe inn noe særlig babytøy - har litt fra før og det trengs jo likevel bare litt bodyer og noen sokker om sommeren, så det er jo praktisk. Er veldig spent på om dette går veien, skal på UL på fredag - grugleder meg veldig til å se om det er liv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KineMarie Skrevet 17. november 2009 #9 Del Skrevet 17. november 2009 jeg venter nr tre! Mine to gutter er 3 og snart 2 år gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go jenta Skrevet 17. november 2009 #10 Del Skrevet 17. november 2009 ja vi venter den 3:) Gleder oss masse!! Men kjenner av og til på følelsen om...går dette bra.. Eg har hørt at folk sier at det er lettere å gå fra 2 til 3 enn det var å gå fra 1 til 2... Håper det! Uansett er vi heldige som kan få ett familiemedlem til:) Og vi gleder oss stort sammen med dei to jentene våre på 1 og 4 år:) Eg har selv 3 søsken og det er fint synest eg. Lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. november 2009 #11 Del Skrevet 17. november 2009 Hei Venter nr 3 også her. 5.juli er foreløpig termin. Har to gutter fra før, og de vil være 4 og 6 år når babyen kommer. Kanskje er det jenta som kommer nå? Kjekt blir det uansett! Ser for meg travle dager fremover. Kjenner allerede nå at det er litt tungt å være kvalm, trøtt og småbarnsmor. Men for all del, vel verdt det. Passer fint med et permisjonsår nå når den eldste skal begynne på skolen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jada-har fire små Skrevet 17. november 2009 #12 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg venter også nummer 3. Har ei på snart 4 og en på 2.5 fra før. Har hatt det travelt frem til nå og regner med at det blir travelt en stund til fremover:) Vi gleder oss veldig, har alltid ønsket meg mange barn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingellling Skrevet 17. november 2009 #13 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg venter også nummer 3, har foreløpig termin 12. juli. Har en jente som akkurat har fylt 3 og en gutt på 15 måneder, så det blir nok hektisk. Er i elendig form, mye dårlige enn jeg var med de to første, så det er ikke lett med full jobb og to små akkurat nå. Jeg har også hørt at det er mindre forskjell på 2 og 3 enn på 1 og 2, og håper veldig på det. Jeg husker at det var litt sjokk da vi kom hjem med nummer 2 og nummer 1 ikke akkurat var forberedt på å få en konkurrent i huset. Vi hadde jo prøvd, men hun var jo bare 20 måneder, så da var det nok ikke så lett å forstå hva som skulle komme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 18. november 2009 #14 Del Skrevet 18. november 2009 Her gleder vi oss også over å vente nr. 3. Guttene i huset vil være 3 og 4 i juli når spiren ventes Er så uvirkelig ennå, kjenner ikke stort til det som testen viser. Er ekstra sulten og trøtt, og det kjenner jeg godt igjen fra de 2 første... Så det er nok et faktum, selv om det føles uvirkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 18. november 2009 #15 Del Skrevet 18. november 2009 Har to jenter på 3 og 4,5 og har vurdert lenge fram og tilbake om eg eigentleg vil ha eit barn til eller om eg berre trur det fordi eg sjølv har to søsken og tenker at det er det ideelle. Mannen min var fornøgd med to så eg kan iallefall ikkje klage over at det blir travelt... Vi har det veldig fint no, med to jenter som leikar så fint saman, ferdig med bleier og nattevåk. Og til og med nesten trassalderen til ho minste. No snart skal vi altså begynne på nytt... Men eg trur det blir veldig fint, fint for storesøster som fåt lov til å vere ordntlig storesøster denne gangen, ho kjem til å bli så flink! Så skal vi kose oss alle saman med å dra på lang ferie til ein varm plass neste vinter. Gler meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja_73 Skrevet 19. november 2009 #16 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har en jente på 9 og en gutt på 2(blir 3 neste juli). Vi hadde egentlig planlagt nr 3 litt tettere på nr 2, men mistet en i sommer. Dette blir veldig spennende, blir nok mye logistikk med 3 unger, men det er det vi har ønsket oss hele tiden. Eldstemann kan også brukes litt som hjelp. Jeg gruer meg mest til året hjemme, har kjedet meg de andre gangene. Men det blir kanskje litt mer action nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel. Skrevet 14. desember 2009 #17 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei, jeg venter min nr. 3 til sommern, 15 juli etter siste mens. Fra før av har jeg 2 gutter som er 5 og 8 nå. Regner med d bblir ganske så travelt med en baby i hus igjen siden de 2 andre er blitt såpass "store", men gleder meg veldig også til å få et lite nurk igjen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
03+04+juli 10 Skrevet 14. desember 2009 #18 Del Skrevet 14. desember 2009 Her er også nummer 3 på vei. Har to jenter fra før :-) De er 5og 6 år,så blir en liten attpåklatt :-) Det var veldig planlagt,men da spiren endelig satt- begynte jeg å lure på hva vi egentlig holder på med :-) Ungene her vet ikke om at de skal bli storesøstre enda. Skal fortelle på Julaften :-) Vi gleder oss til å få baby igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KineMarie Skrevet 14. desember 2009 #19 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har to gutter fra før, de vil være 2 og 4 år når nestemann kommer Har blandet magefølelse, er så mye som blir forandret. Men håper og tror det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vizo Skrevet 16. desember 2009 #20 Del Skrevet 16. desember 2009 Vi venter nr 3 19. Juli og jeg synes til tider det er vanskelig à forstà.. Til tross for at det var planlagt og til tross for smàkvame og trötthet. Vi har to jenter fra för pà 3 1/2 og 2 1/2 sà det skal nok bli action her ogsà! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikk Skrevet 26. desember 2009 #21 Del Skrevet 26. desember 2009 Vi venter også tredje. Vi har to gutter på 4 og 12 mnd. Det blir veldig tett mellom de to yngste, men vi gleder oss. Håper alt går bra. Og ekstra kjekt om det vart ei jente. Har termin 23. juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmilo Skrevet 5. januar 2010 #22 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har en gutt og en jente som kommer være 3 og 2 når neste bebi kommer i midten av juli. Gleder meg masse, gruer meg ikke. Travelt ja, men masse glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reflekta Skrevet 7. januar 2010 #23 Del Skrevet 7. januar 2010 Vi venter nummer fire tilsammen, og min nummer tre. Fra før har vi en på 7, 9 og 11, så dette blir en liten attpåklatt. De store gleder seg veldig. Det er ti år siden sist jeg ble gravid, så dette er både spennende og skremmende for meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 8. januar 2010 #24 Del Skrevet 8. januar 2010 vi venter også nr tre.vi har to jenter på 5 år og 9 mnd.de har bursdag i mars begge to, så blir morsomt å få et sommer barn denne gangen.denna kom som et stort sjokk for vi fikk beskjed i fjor at vi ikke kom til å bli gravide på egenhånd.3 mnd etter denne beskjeden så er vi blitt gravide gitt.hehe. det skal bli koselig med en baby til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå