Gå til innhold

Mensmurringer er jo bare positivt det vel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har masse av det - nesten hele tida føler jeg...ikke vondt/smerter, men murringer og litt stikkinger/dragninger. Jeg beroliger meg selv med at det er livmora som vokser...MEN har hatt noe brunlig utflod i dag å :(((

Å så er det ikke UL før til fredag! Jeg går konstant nå å engster meg...opplevde en MA for 4 år siden :( Off, skulle så ønske jeg kunne skru av de negative tankene...Men vet det er mange med meg ♥

Det er så godt å ha dere å lufte dette til...vi er liksom i samme situasjon alle sammen :) Tusen takk for at dere er her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda vennen min. Murringer er bare positivt! :)

Det går helt sikkert bra. Snart er det fredag og du får se et lite hjerte på ul. Skal nok bli godt å puste lettet ut etter det tenker jeg.

Skrevet

Det er helt vanlig ja, et veldig godt tegn :-) Jeg hadde også litt brunt utflod i begynnelsen av svangerskapet og det var helt normalt for meg men skjønner at du engster deg, har selv hatt en MA så vet hvordan du har det :-) Skal bli godt å komme på ul på fredag da :-)

Skrevet

Jeg går også og er veldig eurolig. Er 7 uker på vei, og hadde blødning med klar væske for en uke siden. Forrige fredag var jeg til UL, og regnet egentlig med at det var SA, men der viste det seg at det var to befrukta egg og det var det ene som var komt ut. Har ikke blødd siden, men grugleder meg til i morgen for ny ul. Håper alt er som det skal, og hell i uhell hvis det viser seg at vi slipper to på en gang, men likevel får en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...