Gå til innhold

Har dere gjort noe ulovlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjørt på rødt lys + brutt en hel del andre trafikkregler som blinklys, mobilbruk, etc.

Jeg har drukket alkohol før jeg var gammel nok

Jeg har tatt mer enn kvota fra utlandet

Jeg har røyka hasj og marihuana

Jeg har tatt kokain

Jeg har stjålet (noe godis mens jeg gikk i bhagen, men dog, hehe)

Jeg har kjørt med promille (dette er bare noe jeg antar. Er et par ganger jeg nok burde ventet et par timer til med å kjøre. Har aldri drukket og kjørt samme kveld)

 

 

Og dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drev og stjal litt i tenårene

Jeg har brukt det meste som er å bruke av narkotika

Jeg har kjørt over fartsgrensen (men da bare max 10 over)

 

det er vel det.

Skrevet

Ja, røykt og drukket før jeg var 18.

 

Hilsen 20:16

Skrevet

Alle har vel gjort noe ulovlig.

Skrevet

Har nesten helt rent rulleblad, tror faktisk at det er helt rent siden jeg betalte boten på stedet. Det verste er jo at det "jeg" smuglet var venninen min sitt og hun fortalte det til tollerene.. Sånn går det når man har med seg tre kartonger med sigaretter for mye....

 

Ellers så bryter jeg og har brutt en hel del med "små lover" daglig, men det teller jo ikke siden ingen det ikke står noe sted...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...