Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg har kjørt på rødt lys + brutt en hel del andre trafikkregler som blinklys, mobilbruk, etc. Jeg har drukket alkohol før jeg var gammel nok Jeg har tatt mer enn kvota fra utlandet Jeg har røyka hasj og marihuana Jeg har tatt kokain Jeg har stjålet (noe godis mens jeg gikk i bhagen, men dog, hehe) Jeg har kjørt med promille (dette er bare noe jeg antar. Er et par ganger jeg nok burde ventet et par timer til med å kjøre. Har aldri drukket og kjørt samme kveld) Og dere?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg drev og stjal litt i tenårene Jeg har brukt det meste som er å bruke av narkotika Jeg har kjørt over fartsgrensen (men da bare max 10 over) det er vel det.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Ja, røykt og drukket før jeg var 18. Hilsen 20:16
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Har nesten helt rent rulleblad, tror faktisk at det er helt rent siden jeg betalte boten på stedet. Det verste er jo at det "jeg" smuglet var venninen min sitt og hun fortalte det til tollerene.. Sånn går det når man har med seg tre kartonger med sigaretter for mye.... Ellers så bryter jeg og har brutt en hel del med "små lover" daglig, men det teller jo ikke siden ingen det ikke står noe sted...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå