Gå til innhold

IKM et sted mellom onsdag og fredag...har så lyst til å....

Anbefalte innlegg

Skrevet

teste..bombe..hehe..men jeg fåt vel bare drøye det litt til ihvertfall, blir vel bare skuffet, har jo egentlig ikke noen symptomer bortsett fra at jeg er utrolig trøtt, vært det den siste ukam kanskje bitte litte ømme pupper hvis jeg kjenner veeeldig godt etter..haha..er det mulig...

noen flere som ha ikm rundt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har IKM mellom onsdag og fredag jeg også.. Hadde lyst til å ta en test i dag tidlig, men lot være. Den skuffelsen er så kjip. Drøyer litt til ihvertfall, men ikke enkelt ;-)

Lykke til :-)

Skrevet

så morro:) så flink du var da så venta..hehe..er kjempe vanskelig, men er så dumt å bli skuffa. vi får se om vi møtes på 1. trimester da:)

lykke til:)

Skrevet

Har også ikm da. Var så dum at jeg tok en digital i dag. :( Nå har ikke jeg store forhåpninger for å si det sånn. Den som jeg skulle spare til torsdag! :(( Dumme dumme jente. La vær.

Skrevet

Man kan bli smårar av å vente, he, he. Det kjennes ut som om tanta er på vei her, men man vet jo aldri :-) Hadde vært så bra å snart få flytte over på 1.trimester :-)

Tvi, tvi :-)

Skrevet

Jeg har litt uregelmessig syklus og den uregemessige går fra idag - onsdag +++ så spørs om jeg burde teste med en Quik respons først når det er så usikkert om jeg tar for tidlig. Vet ikke når jeg burde teste. Har fått foreslått dag.30 men klør i fingrene!! sist tirsdag hadde jeg antagelivis festesmerter så kanskje med en slik test funker det..

Dere får lykke til! :D

Skrevet

god kveld:)

trur jeg skal ta en test i morgen tidlig, vi får se, har egentlig ikke noen symptomer som jeg trur jeg skrev i første innlegg, men har blitt litt uggen i dag, blir fort kvalm og er konstant sulten, ikke begynt å spotte, noe som jeg pleier å gjøre noen dager før mensen, så da får jeg se i morgen, kommer sikkert ikke til å få sove i natt..hehe..herregud så tullete man blir:)

lykke til alle sammen:)

Skrevet

Noen andre som har testet her? Jeg har klart å holde meg unna, he, he.

mor til snart2? :Du må oppdatere oss i morgen om du tar en test, spennende :-)

Tvi, tvi alle sammem :-)

Skrevet

Jada, jeg gav etter... svake menneske! :P

Har ikm imorra og i et sinnsforvirret øyeblikk idag tidlig da mannen min dro på jobb pakka jeg ut en CB Plus og satte igang.. Angrer som en hund!!

Fikk selvfølgelig en negativ test så nå føles det som om alt håp er ute.. Har en CBD liggende igjen i skapet og kan tenke meg at den vil brenne litt imorra hvis TR ikke kommer fra morran av.. hehe. Jeg er så ny i gamet at jeg ikke aner hvordan disse testene slår ut i forhold til hverandre, men jeg klynger meg til et ørlite håp siden jeg fortsatt ikke er forbi ikm og TR ikke har kommet enda :)

Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

ja, en liten oppdatering herfra da..

tok en test i dagtidlig bare for å se siden jeg skulle til legen i dag for gu ( mellomblødninger, soppinfekjsoner og dritt) men den var så blendahvit som bare det...hehe..er det mulig, men enda ikke fått mensen da, så er jo enda håp, men tviler..hehe..pleier jo å spotte, men ikke gjort det enda heller..merkelig, men mensen kommer garantert innen fredag tenker jeg:P

hva med dere andre?

masse lykke til:)

Skrevet

Ikm i dag, ingen tr, men venter med å teste.

Skrevet

Jeg hadde ikm i går, har ikke spottet slik jeg pleier, og har fått opptil flere blendahvite tester.... Har ikke noe håp, men den teite tanta har ikke kommet heller.... Jeg blir SPRØ av å vente....

Skrevet

Hei, hei :-)

Ingenting skjedd her ennå, har heller ikke testet. Får se i løpet av fredag/lørdag om tr dukker opp...

Tvi, tvi alle sammen :-)

Skrevet

ja, her kom tr i dag da, fader altså, da går jeg inn i min 6 pp, dritt altså...får vel ha sex hver eneste dag etter mensen er slutt da, faktisk tatt lenger tid denne gangen enn med dattra mi, tok 4 mnd der...jaja..lykke til til dere andre:)

Skrevet
:( Tanta er kommet. :(( IKM 18/12 da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...